sveintoreahus Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 jeg har en bærbar pc... spesifikasjoner: intel centrino 1.6 ghz (yter 2.2 pentium/AMD) 512 ddr ram 2700 intel extreme graphics itergrert 64mb 40gb harddisk kommer denne pc'n til å takle spill som jedi academy og star wars kotor? Lenke til kommentar
Cera Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Vil takle spill, men ikke 3d spill,grunnet ene og alene grafikkortet... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Tja.. Mulig det går, men det blir ikke noe bra ytelse isåfall.. Endret 11. oktober 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
sveintoreahus Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 PS: den kjører jedi outcast glatt;) krever jedi academy mye mer? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Grafikkortet dreper all spillytelse. Har en lignende laptop, og det er bare såvidt HL kjører flytende. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Tipper du vil få det til å kjøre, men du skal ikke se bort i fra at grafikken blir så dårlig at du ikke har videre lyst til å spille... Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Mange som svarer uten å ha testet en maskin med intel extgreme graphics her ser jeg. Dette skjermkortet kan greit kjøre gamle spill, men sliter med de av nyere dato.. Jeg har en maskin med noe svakere specs og kan fint spille f.eks cs quake3 osv.. Testet nylig med rome total war og det gikk, men dog med veldig lav oppløsning og ikke veldig god ytelse. Skal du altså spille de nyeste spillene, er ikke dette maskinen for deg, men det er faktisk overraskende mange spill som klarer å kjøre.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Har testet litt jeg også. Pro Evolution Soccer 3 går flytende i 1024x768 og low på instillinger. Samme med det nye Larry-spillet. Så litt kan man ihvertfall spille. Testet NFSU og det var ikke noen artig opplevelse. Hehe. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Mange som svarer uten å ha testet en maskin med intel extgreme graphics her ser jeg. Følte at du siktet til meg, og ble nødt til å svare: Jeg HAR en laptop med følgende specs... Intel Celeron 2.6GHz 256mb pc2100 ram Intel Extreme Graphics 2 40gb 4200rpm hd ...og har testet følgende spill på den: BF1942 - Kjørte som sirup NFSU - Sirup Q3 - 30-40 fps stabilt HL - På grensen til hakking Trackmania - Hakket når store områder ble vist, og når bilen fikk høye hastigheter Dette er mine erfaringer på et fresh WinXP pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå