Carl M Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ønsker meg et nytt tastatur, og har et par kriterier. 1. Det skal være trådløst(Trådløst er halve vitsen, ikke spør) 2. Skal ikke være bundlet med mus Disse to er totalt ufravikbare 3. Helst være lite 4. Scissorkeys can det gjærne være 5. Helst ikke for dyrt, har ikke lyst å betale mer enn 3-400kr men kan kanskje gå høyere om totalt nødvendig. Så, jeg er heller lite flink å lete fram slikt derfor trenger jeg tips etc. Kom med anbefalinger og linker. Takker for alle svar Lenke til kommentar
ivasoere Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg lette akkurat etter et lite trådløst tastatur til htpc'en min. Jeg falt for dette Det er noe dyrere enn det du er ute etter, men det passer jo utmerket hvis du vil sitte i sofaen med tastaturet på fanget og surfe eller noe sånt Lenke til kommentar
bertie Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 er redd du får problemere hvis du ikke skal bundle med mus, for de aller fleste har med mus når du kjøper trådløst tastatur (beklageligvis). Er selv en som har kjøpt ny mus og vært utålmodig nok til at ikke den har vært bundlet med tastatur enda, og når jeg har kjøpt meg nytt trådløst tastatur har jeg fått en mus til overs. En annen løsning er å kjøpe et tastatur med sender som kommuniserer med den musen du allerede har, og selger den nye musa med din gamle sender... f.eks. netshop har jo mange trådløse tastatur, men ingen som ikke inneholder mus også bertie Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 er redd du får problemere hvis du ikke skal bundle med mus, for de aller fleste har med mus når du kjøper trådløst tastatur (beklageligvis). Er selv en som har kjøpt ny mus og vært utålmodig nok til at ikke den har vært bundlet med tastatur enda, og når jeg har kjøpt meg nytt trådløst tastatur har jeg fått en mus til overs. En annen løsning er å kjøpe et tastatur med sender som kommuniserer med den musen du allerede har, og selger den nye musa med din gamle sender... f.eks. netshop har jo mange trådløse tastatur, men ingen som ikke inneholder mus også bertie Vet, desverre er det slik Dog, tolmodighet kunne dra seg da jeg kjøpte ny mus. Hadde nettop kverka min gamle intelli så jeg var museløs bortimot Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Kom igjen, trenger tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå