Martin A Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg leste for en liten stund tilbake siden at man kan modifisere GeForceKort til Quadrokort kun ved noen drivere. Er det mulig å reversere dette? Slik at jeg med et quadro kort kan innstallere drivere som simulerer GeForce? Ettersom kortene er så like skulle jeg tro dette gikk an. Quadro kort fungerer dårlig på spill, men bra i 3d apps. Kan jeg innstallere "spilldrivere" og så innstallere de orginale driverene dersom jeg skal gjøre noe spesifikt som krever quadro? For med "spilldriverene" vil det sikkert fungere greit i maya uansett... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Det eneste jeg har hørt om den saken, gjaldt GF2 til Quadro2. Her måtte man enkelt lodde litt på kortet så fikk man Quadro2. Jeg antar dette gjelder seinere versjoner av GF også uten at jeg er 100% sikker på det. Jeg tror ikke det fungerer bare vha drivere dersom ingen har lagd noe kjempesmart noe (men jeg tviler) Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Det er ikke lenge siden denne loddingen ikke var nødvendig lenger. Det kunne enkelt gjøres ved en ny driver. Det var det som liksom var det "nye" i denne saken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå