BBC Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Trailer til Matrix Reloaded har kommet! http://whatisthematrix.warnerbros.com/ Kan bare si at jeg gleder meg! Ca. 1 år igjen... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Gjett hva jeg skal laste ned etter middag!! Wuuuhaaah! Gleder meg som en drittunge på julaften foran et bugnende tre!!!! Allright!! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2002 Den kommer muligens på "Absolutt underholdning" på TV2 i kveld også... de hadde reklame for den istad. Greit for de med modem i alle fall :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: borre skrev (2002-05-16 17:37):Greit for de med modem iallefall :smile: *GRR* Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Jeg brukte en halvtime med min ISDN, på NESTEN halve filmen i max kvalitet. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Det er _sinnsykt_ plagsomt at de ikke kan legge den ut i et noe mer matnyttig format enn det proprietære, non-open source, QuickTime. Fikk heldigvis tak i en mpeg2-enkodet trailer (egentlig en teaser). Kjempefin. Jeg gleder meg som et lite barn. Weeeeee! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Jeg syns de egentlig kan kutte ut quicktime og realplayer formatene... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Du bør kansje få med deg datoene på threadene du fisker opp striky. Det er greit at det er ok informasjon, men de som er døde bør få hvile i fred. Ca. 1 år igjen... BBC heter ikke det lenger engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå