DigitaL BlasteR Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Som tittelen sier, så ønsker jeg å formatere C-partisjonen hvor Win XP er installert. Jeg har både lyst til å formatere C (lokal disk) og installere XP på nytt. Win XP CD-en har jeg liggende hjemme. Hvordan kan jeg på enklest mulig måte formatere C-partisjonen og installere Win XP helt på nytt? Takker for alle (raske) svar! /D.G/ Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 1. sett cd-rom som første boot device 2. sett inn xp-cden 3. restart. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Sett cd-rom som first boot device. Trykk en tast for å boote fra cd (xp cd´n). Formater og installer fra denne. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Hiv inn XP CD'en følg instruksene - Gratulerer ny fresh installasjon Edit : litt sent der ja... Endret 11. oktober 2004 av WebKnight Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Sett inn windows XP CD'n, start maskinen på nytt, fjern partisjon C, opprett ny partisjon (c:\) og formater den, instaler windows.. Tror jeg fikk med det meste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå