adsfiklam Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Noen som vet om noen billig og bra Amerikanske nettbutikker som selger PC-er? Kan også være PC-deler hvis det blir billigere. Takk Endret 11. oktober 2004 av yrjan Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Fant jo denne da: Klikk her Lenke til kommentar
butare Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ellers så kan jeg trygt anbefale denne Pricegrabber . Genial side. Brukt den nogså mye. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Ellers så kan jeg trygt anbefale denne Pricegrabber . Genial side. Brukt den nogså mye. Er dette en kelkoo.no lignende side, men for nettbutikker i USA? Takker Lenke til kommentar
butare Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Stemmer det. Har kjøpt blant annet hjemmekinoanlegg som jeg fant der. Bose lifestyle 28 II series. Betalte 1598 dollar for den. Fant denne linken på samme systemet. Jeg betalte altså ca 11000 kroner for pakken. Hva pakken kom på hjemme kan du nå se på selv. Nå har jeg ikke sagt at jeg for tiden bor i USA da... Problematikk som 110v er en kurant ting å løse ved hjemreise. Noen som kan det med toll og import regler? Når det er så store prisforskjeller MÅ det da lønne seg med egenimport? Ser at prisen har gått litt opp. Her link . Uansett er det mye penger å spare. Edit: skrivefeil Endret 12. oktober 2004 av butare Lenke til kommentar
highlander Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg vet at usacomp.com har noe De beste jeg vet om er vel "Fry's" og Bestbuy - usacomp.com - bestbuy.com - og Fry's har jeg bare vært fysisk i California. (utrolig stor og billig butikk) + bra kvalitet på varene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå