atternytt Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Er det noen her som har erfaring med Demo skjermer bestillt fra nettbutikker ? Hvordan er de i forhold til nye skjermer ? Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Angrerett pga pikselfeil? Ville ikke tatt sjansen jeg, hvis ikke butikken testet den og garanterte null piksler. Ellers er det vel samme opplegget som andre demovarer. Lenke til kommentar
atternytt Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Angrerett pga pikselfeil? Ville ikke tatt sjansen jeg, hvis ikke butikken testet den og garanterte null piksler. Ellers er det vel samme opplegget som andre demovarer. Så den er uten garanti tid osv da eller ? Er det ofte feil med slike demo varer og er det like bra/dårlig kjøp som å skaffe brukt ? Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Har kjøpt masse demo jeg, men ikke skjerm. Hvordan garanti er vet jeg ikke, men du vil uansett ha reklamasjonsrett etter norsk lov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå