whom Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hei, har et problem med musen her.Når jeg f.eks scroller med scroll bar, så vil noen ganger musen henge seg opp. altså etter at jeg slipper taket på venstre museknapp, så ser det ut til at WIN ikke oppfatter at museknappen er sluppet og jeg fortsetter ufrivilig å scrolle. Håper dere skjønte noe av dette, og kan hjelpe Jeg har prøvd med annen mus, men dette løste ikke problemet.. Noen forslag? Lenke til kommentar
RadeOn_83 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 prøvd å laste ned ny driver til musa på internett? Nye drivere pleier å gjøre susen når det gjelder slike problem. er hvertfall verdt et forsøk.. Lenke til kommentar
whom Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg har da en mx 700.. Prøvde nettopp å oppdatere driver, men dette løste ikke problemet.. Det må mesten være noe software, siden jeg blir forfulgt med samme problem med andre muser Fant nå ut at det gjelder bare hvis jeg holder inne museknappen rimilig lenge. Da vil dette alltid skje, men hvis jeg slipper den etter kort tid virker den greit. Kan dette være en slags funksjon som har blitt slått på? Noen som skjønner seg noe på dette? Lenke til kommentar
RadeOn_83 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Ikke godt å vite eksakt hva problemet er, men det er nok som du sier et program eller en eller annen innstilling som gjør det. Har du ikke prøvd å avinstallere musedriveren/programvaren så bør du prøve det, og installere på nytt etter en restart.. kan hende det hjelper.. Eller se hva det står oppgitt av instillinger under Mus i kontrollpanelet? Jeg vet at dette høres drastisk ut, og egentlig ikke noe man gjør før det er helt nødvendig: Installere Windows på nytt fra scratc..? Men siden musa blir ganske flittig brukt på en pc, så vil jeg tenke meg at det er et ganske irriterende problem.. Det er kanskje den eneste løsninga.. Endret 11. oktober 2004 av RadeOn_83 Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kan være Underlaget da. Data musa mi Mx510 sleit med en muse matte med lysefarger så jeg skifta til Funk. da hadde jeg ikke noen problemer lengre. Lenke til kommentar
whom Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Kan være Underlaget da. Data musa mi Mx510 sleit med en muse matte med lysefarger så jeg skifta til Funk. da hadde jeg ikke noen problemer lengre. Det har jeg vanskelig for å tro siden dette har med; at etter museknappen bli holdt inne for lenge, så vil win operere som om knappen blir holdt inne konstant helt til jeg igjen må trykke for å oppheve det. Det er ihvertfall garantert ingen samenheng mellom museknapp og kompabilitet med musematte. (Det samme skjer om jeg holder musa langt opp i lufta) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå