Bjørn Vidar Johansen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hei, som heilt fersk i trådløs nettverk samanheng(og alt anna nettverk) fant eg fram til detta forumet. Eg har kjøpt meg trådløst utstyr for å kople saman Dreambox med ein stasjonær pc og adsl-linja. Utstyret eg har kjøpt er: Asus wl-138g (stasjonær pc) Asus wl-330g (Satelitt-tuner av typen Dreambox) Asus wl-500g (adsl-modem,telenor) Eg har satt opp nettverk mellom den stasjonære pcen og adsl-linja,og den fungerar fint. Men eg får ikkje til å sette opp Dreamboxen(wl-330g) mot det trådløse nettverket eg allerede har etablert. Å setta opp eit nytt trådløst nettverk mellom den stasjonære pcen og Dreamboksen er ikkje noko problem,det skjer nesten automatisk og eg kjem inni root til Dreamboksen fra pcen. Så sit eg der da med 2 trådløse nettverk som ikkje snakkar saman. Eg reknar med at wl-330g skal setast til AP? Når eg set den til ethernet-adapter får eg ikkje kontakt med den i heile tatt. Er det nokon som har eit tips eller to? Lenke til kommentar
JW Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hei! Koble routeren mot Internet. Koble PC'en mot routeren. Koble Dreamboxen mot routeren. Lenke til kommentar
Bjørn Vidar Johansen Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Takk for svar,men eg trenger litt meir detaljert beskrivelse om korleis eg set wl-330g opp mot wl-500g enn det. Som sagt så reknar eg med at wl-330g skal settast til AP og at ip-adressa skal settast til automatisk? Men dette funka ikkje? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det du må gjøre, er å konfigurere WL-330g'en som ethernetklient, ikke AP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå