Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

har msn stoppa litt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror dette blir en SKIKKELIG OT tråd :)

Bab er da ikke så veldig godt.. Syns nå en god burger er bedre jeg da :) Eller en baguett med ost, skinke, taco fyll, bacon og salat :dribble:

Slutt :p blir helt frista til å stikke på Kollen Grill&Pizza som det heter her :) (bor i Drammen)

Nei, nå må vi slutte med dette mat pratet..

må tenkte på vekta gutter :dribble:

Vekta? hmm... bra jeg ikke har badevekt da :p hehe.

Lenke til kommentar

Organization Name..........: MICROSOFT MSN NORGE AS

Organization Number........: 880493752

Post Address...............: Sandakerveien 138

Postal Code................: N-0484

Postal Area................: OSLO

Country....................: Norway

Phone Number...............: +47 23 11 11 11

Fax Number.................: +47 23 11 10 10

Email Address..............: [email protected]

Lenke til kommentar
nå har jeg ikke noe å gjøre nå som msn er nede!!

Samme her :p Kansje det er meningen, siden jeg har prøve imorra..

...orke å lese da :p

hehe nå kan man jo gjøre ting man aldri ellers får gjort.. har matteprøve på onsdag jeg.. usj.. øver i morra jeg.. må sjekke om msn funker jevnlig hehe

Lenke til kommentar
vet noen om MSN har noe kundesenter, telefonnr altså du kan ringe og klage???

Det er tross alt en gratis tjeneste.. De driver vel ikke noe kundesupport på MSN..

joda, faktisk.. Men du blir kastet fra en mail adresse til en annen, og itlbake til den første, der får du får beskjed om å kontakte nr 3, som henviser deg til nr 4 som sier at du må prate med nr 2............ :roll:

Lenke til kommentar
At så mange gidder å whine om det..  har MSN stor nedetid ellers? Det går over, trenger ikke å lage ca 1000 tråder om det, dere bruker det jo gratis også..

Life goes on, selv uten MSN  :p

Joa, men jeg har et viktig prosjekt på skolen som og jeg trenger å kommunisere med de på gruppa :p

Da kan man bruke Ventrilo, irc, email, icq, etc :thumbup:

Jeg prøver bare å få frem et poeng :p

Jeg har jo ikke tenkt til å anstrenge meg mer enn nødvendig, det er tross alt bare skole.

EDIT: 81 brukere leser denne tråden... Har ikke sett flere siden han tullingen kødda med at 9600 xt var på billigsalg hos rimi

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar

Det er ganske imponerende - de første 3 sidene var stort sett om syting om at en _gratis_ tjeneste (forutsatt at du bruker en lovlig lisensiert Windows) er nede for telling en halv dag. Joda, det _er_ litt kjedelig om man er avhengig av den, men slutt å syt.

_

johanf - jeg whiner _ikke_

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...