Sabbath Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 BaB blir for kjælkete! Stikk påå Robsrud å kjøp en skikkelig burger,,,, Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 nå har jeg ikke noe å gjøre nå som msn er nede!! Stage Dolls - Get a life *jafse i seg den deilige baguetten fra mix* Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 vet noen om MSN har noe kundesenter, telefonnr altså du kan ringe og klage??? Ja hvis du klager jobber de nok fortere og msn funker før! vet Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 tror dette blir en SKIKKELIG OT tråd Bab er da ikke så veldig godt.. Syns nå en god burger er bedre jeg da Eller en baguett med ost, skinke, taco fyll, bacon og salat Slutt blir helt frista til å stikke på Kollen Grill&Pizza som det heter her (bor i Drammen) Nei, nå må vi slutte med dette mat pratet.. må tenkte på vekta gutter Vekta? hmm... bra jeg ikke har badevekt da hehe. Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 nå har jeg ikke noe å gjøre nå som msn er nede!! Samme her Kansje det er meningen, siden jeg har prøve imorra.. ...orke å lese da Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 vet noen om MSN har noe kundesenter, telefonnr altså du kan ringe og klage??? Det er tross alt en gratis tjeneste.. De driver vel ikke noe kundesupport på MSN.. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 hmm.. lurer på om jeg skal ta en tur og besøke bestemora mi, siden msn er nede.. får aldri tid til det ellers :-) Lenke til kommentar
zido Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Nå er det jo bare umulig å logge seg inn:) Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Det står om Msn i V.g http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=249374 Msn funker ike til meg Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Nå er det jo bare umulig å logge seg inn:) Velkommen til forumet Men btw, regga du deg for denna tråden bare? Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Nå er det jo bare umulig å logge seg inn:) serriøst? Nå opplyste du meg Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Organization Name..........: MICROSOFT MSN NORGE AS Organization Number........: 880493752 Post Address...............: Sandakerveien 138 Postal Code................: N-0484 Postal Area................: OSLO Country....................: Norway Phone Number...............: +47 23 11 11 11 Fax Number.................: +47 23 11 10 10 Email Address..............: [email protected] Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Nå er det jo bare umulig å logge seg inn:) Det har det vertfall vert hos meg en god stund nå. EDIT: 77 brukere leser dette emnet (28 gjester og 3 anonyme brukere) Endret 11. oktober 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 nå har jeg ikke noe å gjøre nå som msn er nede!! Samme her Kansje det er meningen, siden jeg har prøve imorra.. ...orke å lese da hehe nå kan man jo gjøre ting man aldri ellers får gjort.. har matteprøve på onsdag jeg.. usj.. øver i morra jeg.. må sjekke om msn funker jevnlig hehe Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Nå er det jo bare umulig å logge seg inn:) serriøst? Nå opplyste du meg det var fint å få det på det klare Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 vet noen om MSN har noe kundesenter, telefonnr altså du kan ringe og klage??? Det er tross alt en gratis tjeneste.. De driver vel ikke noe kundesupport på MSN.. joda, faktisk.. Men du blir kastet fra en mail adresse til en annen, og itlbake til den første, der får du får beskjed om å kontakte nr 3, som henviser deg til nr 4 som sier at du må prate med nr 2............ Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Synes MS kan komme med en forklaring snart Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) At så mange gidder å whine om det.. har MSN stor nedetid ellers? Det går over, trenger ikke å lage ca 1000 tråder om det, dere bruker det jo gratis også.. Life goes on, selv uten MSN Joa, men jeg har et viktig prosjekt på skolen som og jeg trenger å kommunisere med de på gruppa Da kan man bruke Ventrilo, irc, email, icq, etc Jeg prøver bare å få frem et poeng Jeg har jo ikke tenkt til å anstrenge meg mer enn nødvendig, det er tross alt bare skole. EDIT: 81 brukere leser denne tråden... Har ikke sett flere siden han tullingen kødda med at 9600 xt var på billigsalg hos rimi Endret 11. oktober 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
johanf Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Det er ganske imponerende - de første 3 sidene var stort sett om syting om at en _gratis_ tjeneste (forutsatt at du bruker en lovlig lisensiert Windows) er nede for telling en halv dag. Joda, det _er_ litt kjedelig om man er avhengig av den, men slutt å syt. _ johanf - jeg whiner _ikke_ Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jøss, får endelig tid til å mekke på noen websider Noen som har vært i skatehallen på Åskollen i Drammen forresten ? Nostedhallen.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg