Typhon Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Populær tråd gitt... rart Jeg siterer http://messenger.msn.no/Status.aspx: "Server is too busy" Veeeel Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 At så mange gidder å whine om det.. har MSN stor nedetid ellers? Det går over, trenger ikke å lage ca 1000 tråder om det, dere bruker det jo gratis også.. Life goes on, selv uten MSN Joa, men jeg har et viktig prosjekt på skolen som og jeg trenger å kommunisere med de på gruppa Da kan man bruke Ventrilo, irc, email, icq, etc Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 er ikke desperat.. bare avhengig.. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 MSN er nede.......gjett hvem som stikker ned på hjørnet og skaffer seg verdens største burger......... Verdens største du lixzom? oxo rundt hjørnet? Alis kebab og burger? Kan anbefale bislett kebab Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Kan anbefale bislett kebab Hørt mye bra om de Har en kamerat som drar inn dit _bare_ for å eta bab EDIT: *sulten* Endret 11. oktober 2004 av Typhon Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 MSN er nede.......gjett hvem som stikker ned på hjørnet og skaffer seg verdens største burger......... Verdens største du lixzom? oxo rundt hjørnet? Alis kebab og burger? Kan anbefale bislett kebab det er faktisk sant.. snax kekab der.. (vet jeg.. og jeg bor i sandefjord.. hmm.. *løpe som faen for å rekke kebaben før de stenger* Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 kommer en sånn melding om at jeg har 8 nye meldinger i innboks når jeg prøver å logge på..men jeg kommer ikke inn på selve kontaktlisten Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 ååå.. kebab er fine greier... Lenke til kommentar
Phera Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 får ikke til og logge på igjen etter beskjeden kom,, hjelper sikkert og restarte pc'n kanskje Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 kommer en sånn melding om at jeg har 8 nye meldinger i innboks når jeg prøver å logge på..men jeg kommer ikke inn på selve kontaktlisten næhei... du kødder??? vet du hvorfor? FORDI MSN ER DØD I NESTEN HELE VERDEN!!! SKJØNNER? Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 tror dette blir en SKIKKELIG OT tråd Bab er da ikke så veldig godt.. Syns nå en god burger er bedre jeg da Eller en baguett med ost, skinke, taco fyll, bacon og salat Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Har en følelse av at IRC plutselig ble mye mer populært Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 tror dette blir en SKIKKELIG OT tråd Bab er da ikke så veldig godt.. Syns nå en god burger er bedre jeg da Eller en baguett med ost, skinke, taco fyll, bacon og salat neinei.. ekte PITA kjøpt på knøttenKRO i Lyngdal.. mmnmm.. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 tror dette blir en SKIKKELIG OT tråd Bab er da ikke så veldig godt.. Syns nå en god burger er bedre jeg da Eller en baguett med ost, skinke, taco fyll, bacon og salat Slutt blir helt frista til å stikke på Kollen Grill&Pizza som det heter her (bor i Drammen) Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 nå har jeg ikke noe å gjøre nå som msn er nede!! Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 vet noen om MSN har noe kundesenter, telefonnr altså du kan ringe og klage??? Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 vet noen om MSN har noe kundesenter, telefonnr altså du kan ringe og klage??? Ja hvis du klager jobber de nok fortere og msn funker før! Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hvorfor ikke bare slenge inn en grandis? Får ikke så mye bedre enn det Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 hadde de hatt det, er de sikkert smarte nok til å ta det ned.. ;P Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 tror dette blir en SKIKKELIG OT tråd Bab er da ikke så veldig godt.. Syns nå en god burger er bedre jeg da Eller en baguett med ost, skinke, taco fyll, bacon og salat Slutt blir helt frista til å stikke på Kollen Grill&Pizza som det heter her (bor i Drammen) Nei, nå må vi slutte med dette mat pratet.. må tenkte på vekta gutter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg