arielfaaland Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 hehe.. blir litt teit å komme på skolen i morra og si at jeg ikke fikk gjort leksene fordi MSN var nede :-) Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 messenger er nede i hele verden. det inkluderer nok også vestagder, tipper jeg... vær tålmodig, før eller siden blir du nok automatisk logget inn på messenger. verre er det ikke. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Tror jeg henger meg nå når msn ikke virker.... Lenke til kommentar
whom Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Joa, men jeg har et viktig prosjekt på skolen som og jeg trenger å kommunisere med de på gruppa lol ditto Eller tror jeg trekker tilbake gliset.. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 ojoj.. noen tips vi kan gjøre i mellomtiden da? Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Dødt i Vest Agder enda.. kijpt! Ja... rett i det.. VEST_AGDER ER HELT DØDT!! huffhuff... Jeg vet ikke om dere har merka det, men nesten hele Norge er også det... Så hvis man skulle være så helfig og komme seg inn, vil sansyneligheten for at noen svarer være svært liten. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 At så mange gidder å whine om det.. har MSN stor nedetid ellers? Det går over, trenger ikke å lage ca 1000 tråder om det, dere bruker det jo gratis også.. Life goes on, selv uten MSN Joa, men jeg har et viktig prosjekt på skolen som og jeg trenger å kommunisere med de på gruppa Hehe, finnes en god del andre kommunikasjonskanaler, både via web og andre måter. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 At så mange gidder å whine om det.. har MSN stor nedetid ellers? Det går over, trenger ikke å lage ca 1000 tråder om det, dere bruker det jo gratis også.. Life goes on, selv uten MSN Joa, men jeg har et viktig prosjekt på skolen som og jeg trenger å kommunisere med de på gruppa Hehe, finnes en god del andre kommunikasjonskanaler, både via web og andre måter. joa.. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 ojoj.. noen tips vi kan gjøre i mellomtiden da? vi kan diskutere løkene i slottsparken eller synge allsang? ;P Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Sogn og Fjordane og dødt iallefall der eg bur. Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Sogn og Fjordane og dødt iallefall der eg bur. ALT er dødt.... Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 ojoj.. noen tips vi kan gjøre i mellomtiden da? vi kan diskutere løkene i slottsparken eller synge allsang? ;P Nææi.. DØDSDÅRLIG FORSLAG... hvordan kan vi synge en allsang??? med skype kanskje? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) good that our god invent iRC =) #løk @ quakenet gutter og jenter =) Endret 11. oktober 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Klikka hos meg i går kveld, men funker nå.. SJekk hva jeg plutselig fikk opp nå.. Kjekt bilde! Men du.. la merke til noe artig, du lever et år bak oss andre? (datoen står på lørdag 11.10.03 i hjørnet) Er vel på tida at MSN går ned, så MSN-folket får ta seg en tur ut. (PS: Ikke vondt ment) Lenke til kommentar
Josef Minde Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Til alle: MSN er nede i hele Europa, ikke bare i Akershus og Sogn og Fjordane Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 ojoj.. noen tips vi kan gjøre i mellomtiden da? vi kan diskutere løkene i slottsparken eller synge allsang? ;P ja. ahr du sett de fine gule som står plantet ved det ene hjørnet av slottet? Ved siden av han vakta? *starter en Y M C A* Lenke til kommentar
whom Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Dødt i Vest Agder enda.. kijpt! Ja... rett i det.. VEST_AGDER ER HELT DØDT!! huffhuff... Jeg vet ikke om dere har merka det, men nesten hele Norge er også det... Gikk ut ifra det, men da Sabbath påsto at det var oppe hos han (Akershus), så var jeg sannelig ikke så sikker på om det ville variere fra plass til plass når det ville være mulig å logge seg på igjen... Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 hvordan er det mulig? har de en egen server på akershus og vestagder lixzom? Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 MSN er nede.......gjett hvem som stikker ned på hjørnet og skaffer seg verdens største burger......... Lenke til kommentar
whom Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 70 desperate brukere søker hjelp på hw forumet :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg