Sabbath Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ler meg ihjel.... Noen har problemer med MSN en stakket stund, og tror dermed at verden er i ferd med å under;) Kjøp Jokkes Singel...Alt Kan Repareres. Lenke til kommentar
maqueman Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Nei, verden går ikke under, men det skulle ABSOLUTT vært oppe nå... Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Vet noen hva som egentlig er feilen? Står bare at det ikke er hackere? kan ikke MICROSOFT gå ut med hva som er galt da? Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Det er jo oppe! (Akeshus) Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hehe, status-siden til MSN er også nede for telling, ironisk nok. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg fikk akkurat nå melding om at et minutt går msn ned for vedlikehold og jeg da vil bli logget av. jepp, samme skjedde her. de fikser det nok etterhvert Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hehe, status-siden til MSN er også nede for telling, ironisk nok. Hehe, merket det jeg også. Det står 'server too busy'. Det betyr nok at vi ikke er de eneste som vil inn på MSN igjen.. Lenke til kommentar
whom Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Dødt i Vest Agder enda.. kijpt! Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 dette får jeg når jeg prøver status greiene: Server Error in '/' Application. Runtime Error Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine. Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off". <!-- Web.Config Configuration File --> <configuration> <system.web> <customErrors mode="Off"/> </system.web> </configuration> Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL. <!-- Web.Config Configuration File --> <configuration> <system.web> <customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/> </system.web> </configuration> heh.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg har fått 3 forskjellige feilmeldinger på 3 forsøk på å sjekke MSN messenger statusen.. Weird... Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Tipper de er i ferd med med å implentere noe nytt..... Med så mange brukere er det nok vanskelig å få det til uten at uten at noen blir påvirket............. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 har ikke vært inne i det hele tatt siden i går kveld, og i går kveld så kom nesten ingen av mine mld frem. Men nå kjører jeg msn i passive modus da... Mest irriterende er det med alle nyhetene rundt omkring som sier at "det var et problem" ... når det fakta f... "det er fortsatt et problem" .... altså "problem ikke fikset" Lenke til kommentar
gspr Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Vet noen hva som egentlig er feilen? Står bare at det ikke er hackere? kan ikke MICROSOFT gå ut med hva som er galt da? Fordi de liker hemmelighetskremmeri, selvsagt. Det er et av de store problemene med ufri programvare. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 tenk om de bekjemper den utlekkede msn 7.0 beta med det samme :O får ikke håpe det Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Aftenposten er ikke helt oppdatert Endret 11. oktober 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Nå er det nede igjenn! Fikk sånn melding om at jeg ville bli logget av pga. vedlikehold. Men jeg kommer jo ikke inn igjen (og det har gått en stund). Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 At så mange gidder å whine om det.. har MSN stor nedetid ellers? Det går over, trenger ikke å lage ca 1000 tråder om det, dere bruker det jo gratis også.. Life goes on, selv uten MSN Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 At så mange gidder å whine om det.. har MSN stor nedetid ellers? Det går over, trenger ikke å lage ca 1000 tråder om det, dere bruker det jo gratis også.. Life goes on, selv uten MSN Joa, men jeg har et viktig prosjekt på skolen som og jeg trenger å kommunisere med de på gruppa Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Dødt i Vest Agder enda.. kijpt! Ja... rett i det.. VEST_AGDER ER HELT DØDT!! huffhuff... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Dødt i Vest Agder enda.. kijpt! Ja... rett i det.. VEST_AGDER ER HELT DØDT!! huffhuff... Jeg vet ikke om dere har merka det, men nesten hele Norge er også det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg