Kasp Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Klikka hos meg i går kveld, men funker nå.. SJekk hva jeg plutselig fikk opp nå.. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) jeg har IKKE blitt logget av.. enda Nice melding da fikk den på engelsk/spansk edit: der datt den gitt.. 2 sekunder etter at jeg posta Endret 11. oktober 2004 av Axentrix Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 jeg har IKKE blitt logget av.. enda Nice melding da fikk den på engelsk/spansk Nå ble jeg logga av, lurer på hva som skjedde i går Lenke til kommentar
entonic Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 jeg ble også logga av Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 jeg ble også logga av da har iallefall MS oppnådd NOE :!: blir spennende å se hvor lang tid dette tar da Lenke til kommentar
Redman Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Tja...der datt æ å ut. Kem gidd å sett å kom på nett heile kvelden? noen? Noen som har prøvd Trillian eller lignende? Lenke til kommentar
entonic Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 jeg ble også logga av da har iallefall MS oppnådd NOE :!: blir spennende å se hvor lang tid dette tar da Hos meg holder den febrislk på å logge på men den kommer aldri inn. Så det er tydelig at det skjer noe. Lenke til kommentar
runela Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Klikk her og. Begynner og bli skikkelig irritert. Satt i en alvårlig diskusjon også ble vi avbryt av det her. Må kanskje løfte på mobilen og ringe med den vis ikke de får dette i ården snart. Syns dette er litt dårlig av microsoft Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 venter venter,,, hmmm, "kontroller at du er koblet til internett"?? internett, hva er d ? Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Noen nyhetsmedier som skriver om dette? (utenom VG) Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Syns folk klager jeg.. !! Folk klager over at de bruker lang tid å logge på (ikke at jeg ikke klager selv), og nå som msn prøver å fikse problemet (åpenbart nok), klager jammen meg folk da også! :hrmpf: Lenke til kommentar
notarget Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kommer nok opp igjen, om et par minutter/timer/dager. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Syns folk klager jeg.. !! Folk klager over at de bruker lang tid å logge på (ikke at jeg ikke klager selv), og nå som msn prøver å fikse problemet (åpenbart nok), klager jammen meg folk da også! :hrmpf: Helt enig med deg, synes det er bra at Microsoft© prøver å fikse feilen som antakeligvis må ha gjort ganske stor skade.. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Aftenposten For de som ikke gidder å lete: http://www.aftenposten.no/nyheter/nett/article888553.ece Kjedelig når msn detter ut Jaja, cs tid da... Lenke til kommentar
runela Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Syns folk klager jeg.. !! Folk klager over at de bruker lang tid å logge på (ikke at jeg ikke klager selv), og nå som msn prøver å fikse problemet (åpenbart nok), klager jammen meg folk da også! :hrmpf: Ja men jeg har brukt msn i mange år og aldri opplevd noe som dette. Microsoft burde få årna dette ganske fort egentli. De har nok av folk og penger. Men dette er jo en gratistjeneste så vi kan vell egentli ikke forvente at de satser alt på dette. Menmen blir lei meg av at jeg ikke får snakka ferdi den diskusjonen Menmen vi får se hva som skjer Lenke til kommentar
maqueman Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Huff... har vært nok kluss på mine personlige linjer om ikke MSN og skulle klikke... skulle absolutt ha vært på.... Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kommer nok opp igjen, om et par minutter/timer/dager. mest sansynlig Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kommer nok opp igjen, om et par minutter/timer/dager. mest sansynlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg