Shaper^ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Trenger litt hjelp her, jeg kjøpte et Gainward GeForceFX5950Ultra GS kort for ei lita stund siden... Det hadde clockrates på 475/950, egentlig litt rart for GS clockrates skal være 500/1000... Jeg tenkte jeg skulle overklokke kortet litt nå rett før HL2/CS:S slik at d performer bedre vettu Jeg har liksom 30-60fps på CS:S og ønsker høyere fps. Er en kamerat av meg som har klokka sitt 5900U kort til 494/1063 uten probs. Hvor høyt kan jeg klokke dette kortet? Er det noen som har klokka dette kortet før; Hvis det så kan dere poste Clockratesene deres her så jeg kan sammenlikne. Takker for alle svar/poster -Shaper^- Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Enste måten er vel å prøve seg frem til du enten får artifects eller maskina restarter seg. Da klokker du den litt tilbkae til du ikke får artifects og sånt. Start med 3-5mhz om gangen! Ingen som kan si klart hvor mye du kan klokke kortet ditt! Endret 12. oktober 2004 av darkX Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Kansje litt feilpostet...... som darkX sa er det ingen fasit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå