ZenxZ Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 jeg skal ha meg nytt kabinett! Noen som anbefaler noe?? Skal ha en "kasse" eller big tower Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Fint emne :razz: Les noen tester, og gjør deg opp en mening selv. Kommer helt ann på om det skal moddes eller ikke, hva du trenger av ting osv.. Aopen hx 08 er et godt valg. Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Det er vel mange poster med det samme ja.. Chieftec duger veldig bra vil jeg si selv om jeg ikke har det.. to jeg kjenner har det =) Jeg hadde kjøpt Alu. versjonen (har den på komplett). Microplex har jo masse towere med det er så ***** dyrt for de "stilige" kassene der.. hater det, ellers hadde dem solgt mye mere av de nye stilene sine. Cube er jo genil løsning på atx tower saker.. for å få luft, vifter osv.. dem er vel ganske dyre dem også ja =) Lenke til kommentar
Daywalker Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Det er en ny test på Tomshardware om kabinett. Lenke til kommentar
kheen Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Selv har jeg et Chieftec Da-01w, og er ikke annet enn fornøyd.Det er også en fornøyelse og modde. Uansett vil jeg si at Chieftec er et godt valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå