haakka Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 jeg har nettopp jøpt meg nytt hk og cpu og ram. jeg monterte dette, og startet pcen. ocen startet den, og jeg fikk bilde på skjermen. så gikk jeg inn i bios, gjorde noen små innstillinger der, og lagret. men da ble skjermen svart. da tenkte jeg det var noen innstillinger i bios som var feil, men jeg resat cmos, dvs. jeg tok ut batteriet. men ingenting skjedde. jeg har prøvd med et annet skjermkort, men det funket heller ikke. hva kan være galt? den funka jo før jeg gikk inn i bios... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Prøvde rammen og cpuen på en annen pc? Det er jo mulig at de "kortslutta" Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hm. Siden du har nettopp kjøpt deg et nytt hovedkort, så vil jeg anbefale deg å flytte på jumperen i stedet for å ta ut batteriet. På mange nyere hovedkort kan det ta lang tid før BIOS resettes ved å ta ut batteriet Lenke til kommentar
haakka Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 ok jeg ahr fixa det nå... jeg tok ut batteriet i en times tid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå