cbcb Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 hvor er det the Gathering 2002 skal være? Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2002 sorry at jeg spammer men jeg trodde dere hadde tatt vekk det jeg hadde skrevet om lanparty så jeg skev en ny topic Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Ok, nå har du hatt dagens moro... Jeg håper du ikke mener dette seriøst? TG2002 har vært for lenge siden, var i påsken og i Vikingeskipet som vanlig. Og du kan gjerne gi beng i å spamme sånn! Du skrev først en post som fortsatt er her,og så lager du en ny en med en litt mer "fancy" overskrift (dvs. krydrer den med diverse #) Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Hei cbcb! Om du meiner The Gathering 2003.Så er det ikkje bestemt endå.. Har vært i vikingskipet dei siste åra.. Men,no kan det hende at det blir i Oslo eller.no.. All offentlig informasjon om The Gathering 2003 vil bli lagt ut på http://www.gathering.org... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå