boosting Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Noen som kjenner til noen butikker I Oslo sentrum som selger tilbehør til iPod? Trenger desperat en taske, da den riper noe så grasalt lett. pft. Lenke til kommentar
curud Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 officeline på ullevål selger tilbehør. Var innom der for et par uker siden, de skal ha både iskin og liknede mener jeg. MEn de bestilte fra statene, så det tok litt tid før de fikk dem. Du kan jo ringe for å sjekke se forøvrig officeline for nærmere åpningstider tlf nr. Vet ikke om det er andre applebutikker i oslo sentrum, er ikke kjentnok der. Men sjekk apple sine sider. Tror noen japanfoto-butikker har vesker/tilbehør. Mener jeg så det i nærheten av karl Johan. Lenke til kommentar
boosting Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 OK, takk for tipset. Sjekket Japan photo ved byporten, men der var utvalget heller svakt. Får ta en tur på Officeline en dag ..... Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Sjekk på Gunerius, mobiltelefon butikken. Der selger dem iPod, har sikkert noen tilbehør til iPod'en også, regner jeg med Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg var på Japan Foto ved Free Record Shop, der hadde dem en del tilbehør, bla. en veske tl iPod.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå