pmarius Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Noen ganger så begynner jeg å lure om Microsoft gjør alt hva de kan for å hindre utbredelsen av Windows Media Player 10. Etter å lett dødslenge (vanligvis er det jo lett å finne frem på Ms sine nettsider), så kom jeg endelig til et sted hvor det sto noe sånt som: "følg linken og last ned WMP10 - den nyeste og beste mediaspilleren". Og så, nå man har fulgt denne linken, så kommer man bare til en side hvor man får lastet ned WMP9 - men ikke 10 nei... Det er jo helt opplagt at dette er en slags bevisst politikk fra Ms sin side. Det er jo lett å tenke seg at de vil at færrest mulig skal ha den, frem til de får tettet et hemmelig sikkerhetshull eller noe.Microsoft er jo aldri ærlige mot kundene sine. De oppfører seg stort sett som CIA eller Mossad. Alt er bare hysj-hysj... Så er det faen meg vi som må kjøpe dritten. Det er jo reelt sett bare to os'er å velge i - OSX eller XP. Klart Linux og sånt også er et alternativ, men Linux duger egentlig ikke noe særlig hvis du er ute etter et os med høy kvalitet, og tilsvarende lite trøbbel... Nå "skrev" jeg meg helt bort her; Er det noen som kan hjelpe meg med en link til Norsk WMP10 (eller evt engelsk hvis norsk ikke er ute enda) Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Du kan prøve denne: Download Windows Media Player 10 Media Player Homepage Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Du må ha engelsk XP for å kunne laste ned og bruke WMP10. Nedlastingsiden du sikter til, sjekker språk-instillingen i IE og viser deg derfor bare norsk WMP9. Bytter du til English (US) under Tools -> Internet Options -> Languages i IE, vil du se at WMP10 kommer opp Lenke til kommentar
So|o Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Du må ha engelsk XP for å kunne laste ned og bruke WMP10. Nedlastingsiden du sikter til, sjekker språk-instillingen i IE og viser deg derfor bare norsk WMP9. Bytter du til English (US) under Tools -> Internet Options -> Languages i IE, vil du se at WMP10 kommer opp Må ikke ha engelsk XP for å kunne laste ned og bruke WMP10. Jeg har selv norsk XP med norske språk-innstillinger. Bruker engelsk media-player. Funker helt fint. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Norsk Mediaplayer10 imorgen... http://www.itavisen.no/art/1304599.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå