AvIOn Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Heisann. Jeg tenkte å laste ned noen nye themes til m65'en min. Har ikke kabel eller noe slikt, men det må da være mulig å finne slikt og laste ned med wap... ?! Hvor finner jeg det egentlig? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Her kan du laste ned themes Endret 11. oktober 2004 av smoker2 Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Takk. Fant noe nå, men jeg sliter litt.. Mitt problemer er: - Når jeg laster ned Themes, så får jeg "Http Feil: 413 Forespørsel For Stor" (Har 6mb ledig på mobilen, så jeg skjønner ikke hva det er for noe) Edit: Fjerna ene problemet, som jeg fikk fiksa. Endret 11. oktober 2004 av AvIOn Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Det betyr ganske enkelt at themet er for stort for wap-nedlasting. Max-grense er rundt 350Kb. Kjøp deg IR-adapter til PCn din Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Okey... Får gjøre det da. Er lei av å ikke ha noen kule themes jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå