KiD Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg har et 5.1 anlegg til PC og bruker winamp til å spille av musikk. MEN det er ikke lyd i alle høyttalerne! Det spilles av i stereo! I Mediaplayer blir det lyd i alle høyttalerne, men altså ikke i Winamp! Hvorfor ikke? Hva kan man gjøre for å fikse dette slik at jeg kan få lyd i alle høyttalerne når jeg spiller av musikk i Winamp? Takker for alle svar og løsninger! Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Om du går til www.winamp.com og inn på plugins sidene dems så finner du en 5.1 surround plugin der. Flere faktisk sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
Powerade Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 De fleste mp3 filer er lagd i stereo format og spilles derfor av i stereo format i winamp. Blir jo ikke noe bedre lyd om det kommer ut av to eller flere satelitt høytalere, kansje litt høyere men det er alt. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Du kan hente AC3 filter til Winamp. Bruk Google jeg gidder ikke finne linken akkurat nå Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg bruker Audigy2-drivere til Audigy-kortet mitt og hvis jeg skrur på CSS får jeg lyd i alle kanaler. :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå