KiD Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Har akkurat kjøpt en MSI MEGA 865 Deluxe og har oppdaget et irriterende problem.. Når PC er av kan jeg høre på radio og CD/MP3... Jeg har stilt inn radio kanaler og lagret de. Når pc-en er på så skjer det noe når jeg rører på volumkontrollen i windows (Altså den hovedvolumkontrollen i egenskaper for volumkontroll). Det som skjer er at radion kommer på når jeg tar volumet opp eller ned!? Hvis jeg for eksempel spiller av film i Power DVD og skrur ned volumet i programmet så kommer radio på, på den kanalen som jeg sist hørte på når pc var av! For å skru av radio lyden går jeg inn på egenskaper for volumk. og demper radio. Klart nå kan man si at jeg ikke trenger å styre volumet med volumkontrollen (kan bruke kontrollen til høyttalerne), men dette virker ikke rett og jeg vil ha en løsning! Takker for alle svar og løsninger! Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Har du prøvd å mute AUX i volum kontrollen? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Koble fra CD-audio-kabelen på CD-ROM-drevet. Det funket på et liknende problem for meg... Lenke til kommentar
KiD Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Takk Takk! Skal prøve det og se hva som skjer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå