magne_v Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Hei Jeg skal bygge meg en ny pc, og har tenkt å selge det jeg har idag, og lurer på hvor mye det vil være verdt. Om jeg får mest av å selge hele pakken sammen, eller om det lønner seg og selge del for del? PC'en: CPU: Intel P4 2.53Ghz boxed (kjører på 2.75 idag) Hovedkort: ASUS P4PE (GB Lan, firewire, usb2, S-ata ++) Link Minne: corsair 333mhz 2-2-2-5 512MB DDR Hardisk: Western digital caviar 120GB 7200 RPM 8MB Cache Special edition Skjermkort: Gainward NVidia GForce 4 TI 4800 SE 128MB Kabinett: Vanlig hvit/grått kabinett i stål, ingen front-tilkoblinger med ser ganske bra ut Skjerm: 17" Belinea crt Har pene original esker til alle komponenter. Noe annen info som trenges? Bare lurer på sånn ca hva jeg kan får for det? Magne Endret 11. oktober 2004 av magne_v Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 2-3000. Overklokket prosessor, liten harddisk, gammelt skjermkort. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 2-3000. Overklokket prosessor, liten harddisk, gammelt skjermkort. Tja... så litt lite ut men jeg er enig i at cpu og skjermkort trekker volsomt ned. Hva er busshastigheten på cpu? Lenke til kommentar
magne_v Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg er ikke sikker på bus hastigheten på CPU, noen enkel måte å finne det ut på? Har ikke esken liggende her. Det ringer en bjelle 533, men er ikke sikker. Synes 2-3k hørtes lite ut, blir mye mindre om jeg selger komponent for komponent? Magne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå