stenkarlsen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Heisann, Jeg har fra før zalman resistor 1 settet, men lurer på en ting: Viss jeg bytter ut denne raddisen med en EVO 360, og kjører dette passivt, kommer det da til å bli "kjøligere"? Evt hvordan er ytelse forskjellen på 240 og 360? Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 hvis du kjøper en evo240 eller 360 og kjører dem med vifter vil du vel ikke trenge zalman reserator 1 (bortsett fra pumpa da ) men hvis du skal kjøre med begge vil det uansett senke tempraturen på vannet dramatisk... har selv zalman reserator 1, og nå skal jeg bytte den ut med en evo240 og eheim pumpe Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 har selv zalman reserator 1, og nå skal jeg bytte den ut med en evo240 og eheim pumpe Ja, det er akkuratt dette jeg også tenker på, men vet ikke om jeg trenger å ha viftene på hele tiden da, eller om det går greit å gjøre evo240 passivt... det er det vel noen her som vet? Kjøper ny pc også om 2 uker, så da har jeg en amd 3500+(s-939), å denne utvikler vel en del varme... så kan hende det blir helt nytt sett vannkjøling.. noen som har no å si til dette: MIST Tsunami vannkjølingssett, Dual rad AC vannblokk, GPU (GF4, FX), "twinplex" AC vannblokk, Chipset, "twinplex" AC vannblokk, disk, "aquadrive", Titan Til en WD rapid 74gb AC vannblokk,disk,"aquadrive micro", Blå Til en SG 7200.7 200gb AC radiatorgrill, for "airplex EVO 240" Til raddisen såklart.. Tips? slangklemmer å sånt komemr jo såklart i tillegg.. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Tips: ikke vannkjøle NBen hvis du ikke trenger..unødvendig vann resistans. Simon Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Tips: ikke vannkjøle NBen hvis du ikke trenger..unødvendig vann resistans. Simon jeg tror jeg trenger det... jeg kan jo ha vifte på, men det ønsker jeg ikke... jeg vil helst ha så mye som mulig med vannkjøling.. Ellers et ok sett?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå