Typhon Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Hallois godtfolk! Min 2 uker gamle NEC ND-3500AG med firmwareversjon 2.C8 Vil bare brenne på 6X med DVD'er i nero Skal jeg brenne cd'er går dette unna på 48X, så der er det ingen problemer. Men var detta med DVD-brenning da. Noen som har hørt/lest no om disse probleme før? Særlig kjipt er dette når brenneren er 16X Takker for hjelpen på forhånd Edit: Platene er verbatim 12X forresten... Endret 11. oktober 2004 av Typhon Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Sikker på at den brenner på 6x? ikke 8x? Verbatim 12x brennes på 8x med NEC ND-3500AG - som blir ca 9 minutter og 45 sekunder brennetid for full plate. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Kan måle i kveld... men 1-6X er de valgene jeg får opp i nero. BTW: firmwaren min skulle visst være en forbedret sak... vet ikke om det gjelder verbatim 12X men kan sjekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå