Gå til innhold

Ukens tilbud på komplett.no - 6800LE til 1850.-

TDK

Anbefalte innlegg

Lurer på å bestille det selv, men er litt opptattt av at det ikke skal støye for mye, men hvis jeg finner ut at "Nei dette bråker altfor mye" etter at jeg har montert det i pc'n, kan jeg da levere det inn igjen og få penga tilbake?

Man har jo 14 dagers returett.

Men jeg har aldrifunnet ut om den gjelder etter du har montert kortet i pc'en...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilt hos flexi-data.

De satte ned prisen fra 2011kr til 1904kr i dag.

Siden jeg bor i Bergen blir det billigere å hente den der :D

+ gutta på flexi er veldig snille og grei.

Handler heller på den lokale sjeppe en på en svær nettbutikk.

EDIT: Skriveleif.com

Endret av eberland
Lenke til kommentar

Jeg vurderer også dette kortet hos Komplett nå. Men jeg lurer på om jeg har sterk nok PSU jeg også. Har en 360W-sak som fulgte med Chieftec Scorpio-kabinettet jeg har.

Jeg har ikke allverdens ting i maskinen.

Hovedkortet er et Asus A7N8X-X med AMD Athlon XP2500+ med vifte, og det står i 1 minnebrikke. Ellers er det 2 HDer, 1 CD-brenner og 1 DVD-brenner, 1 lydkort (Creative Audigy 2), og 1 kabinettvifte.

Lenke til kommentar

Jeg har NorthQ 400W som ikekrt holder, men jeg skal ha et annet kort da, men lager ikke ny tråd om det. Hovedkortet mitt støtter bare 1,5V AGP kort og ikke 3,3V eller hva det var. Hva er Leadtek 6800NU kortet på? Og gainward 6800LE kortet?

POST #1000

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
http://www.databutikken.com/no/datasheet.p...d=GGF6800LE-128

samma kort med DDR3 istedet for 400kr mer, jeg ville si at dette er et bedre valg pga softmodding på disse korta er nokså tilfeldig at du får en som kan.

...da er du bare 764 kroner under det dette koster:

http://www.databutikken.com/no/datasheet.p...d=ASV9999GT-128

, altså et 6800GT med webcam. Det må jo være et ganske bra kjøp?

Lenke til kommentar
Jeg vurderer også dette kortet hos Komplett nå. Men jeg lurer på om jeg har sterk nok PSU jeg også. Har en 360W-sak som fulgte med Chieftec Scorpio-kabinettet jeg har.

Hovedkortet er et Asus A7N8X-X med AMD Athlon XP2500+ med vifte, og det står i 1 minnebrikke. Ellers er det 2 HDer, 1 CD-brenner og 1 DVD-brenner, 1 lydkort (Creative Audigy 2), og 1 kabinettvifte.

Din psu holder fint den.

Lenke til kommentar

Din psu holder fint den.

OK, Morten K. Takker for info. :) (Takk til Cat-scan også da :) )

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar
Noen her som har et slikt Gainward kort og kan svare på om viften støyer mye?  Jeg skal ha meg et 6800 kort,men vil ha et kort som har en stillegående vifte.

Viften støyer ganske mye ja. Kan ikke si nøyaktig hvor mye, men det er mer enn jeg liker.

Støyer det like mye i idle status som når det går for fullt, eller er det temp styrt vifte??

Vurderer dette kortet! Spiller en del, men er ingen fanatiker - at jeg har klart meg til i dag med et GF2 GTS sier vel sitt - trenger ikke noe ultra eller GT kort føler jeg.

Er jeg heldig, så kanskje jeg får låst opp noen pipelines...og kan om støyen blir altfor høy, montere en silencer etterhvert.

Lenke til kommentar

Det følger med et program som heter xpertTool for å regulere viftehastigheten i Windows. For å være helt ærlig synes jeg ikke det hjalp særlig på støyen å regulere den nedover. Men det er langt fra så ille som de første FX-kjølerene eller referanseløsningen fra nVidia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...