JR Ewing Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Eg er sikkert en av de få som aldri drikker det skvipet julebrus. Elendig smak! Anyways syns også det starter way for tidlig men dette diskuterer vi hvert jævla år derfor gidder ikke eg. Smaker jo bare sukker. Er enig med deg. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Plager meg at alle juletinga kommer så tidlig Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Og så til; Hvilken julebrus er best, den røde eller den som ser ut som champis brus? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Rød julebrus smaker iallefall piss! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Rød julebrus smaker iallefall piss! NEI ! rød julebrus er best Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hehe, syns egentlig den er ganske god! Spess den på Glass. Men, den er jo helt toppers siden den kun koster 5 kr, eller kostet. Vet ikke hvor mye den koster nå! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 "Julebrus" som kommer i Oktober, meg i rævva. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 penger, penger og penger...det er alt dem tenker på... ikke snakk om og følge tradisjoner Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 penger, penger og penger...det er alt dem tenker på...ikke snakk om og følge tradisjoner Desverre. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 penger, penger og penger...det er alt dem tenker på...ikke snakk om og følge tradisjoner Vel hvis folk kjøper mer brus bare det står julebrus på den er det jo egentlig deres problem Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Rød julebrus smaker iallefall piss! NEI ! rød julebrus er best Enig med deg LenniZ. Rød julebrus eier champis brusen er jo bare noe gult sqiip Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Øhh... drikker dere ikke den organsje julebrusen?! Trio tror jeg lager den. Alt det andre er jo æsj. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er bare tull å starte med jula så tidlig. Er jo bare oktober enda.Gjør som jeg gjorde i fjor. Gå inn på http://www.giossjulatilbake.no og bestill en haug med gratis klistremerker der det står "Vent til advent". Disse kan du gå rundt i butikker med og klistre på alskens "juleting" Veldig festlig yay! bestillte meg 50stk. Du som bestilte 50 stykk. Kommer de i posten uten at man må betale et eneste gebyr eller noe sånt? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Øhh... drikker dere ikke den organsje julebrusen?! Trio tror jeg lager den. Alt det andre er jo æsj. Får ikke tak i Trio her tro jeg, men Tau julebrusen var jo god, men det er jo ikke sikkert den kommer i år Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Finnes det light julebrus? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Skulle se etter julebrus i butikken i dag, men de hadde ikke! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Oh happy day!!! Endelig, har ventet leeeenge på den. Finnes ikke bedre brus Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 var det ikke noe som het rødbrus elns for lenge siden da? er vel den samme, bare med julelapp på. Nei, juleøl er bedre. pga øl drikkinga mi så syns jeg cola er for søtt og nå. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Julebrus er til salgs halve året, så nyt den mens du kan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå