aeinstein Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Synes JuleOplegget har gått for langt selge JuleTing i Oktober . Hvorfor?? det er jo FAAN m'æ ikke jul enda!!! Ikke før om 2 mnd! de skulle ha startet å selge juleting fra 1.Des imo.! Jeg har sagt til meg selv i noen år no. å skal fortsette med det... INGEN juleting på meg (julebrus o.l) for 1.des..... rett å slett fordi jeg vil ikke at julen skal være en helt vanlig dag når den kommer.. JEPP! Jula begynner tidligst første desember, i hvertfall etter min mening! Tidlig markedsføring av jule produkter har ÉN ting for øyet: TJENE PENGER PÅ ALLE DE NISSENE SOM KJØPER JULEBRUS OG JULEGODT FORDI DET BARE SKJER EN GANG I ÅRET En gang i året _my ass_ ; kan det kalles en gang i året når det (selging av juleting) varer i nesten 4 månder!!!!!????? Jeg liker at det er en spesiell tid på året å glede seg til, det blir det ikke når folk kliner det ut på 1/3 av året! "Nå gleder jeg meg til _høsten_ for da komme julebrusen!" Jula er UTE av fokus i samfunnet! Det er en grunn til at vi gir hverandre gaver, men vi kan ikke se grunnen for bare GAVER og GODTER og GLITTER og LYS! Vi er materialister vi Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Men hva med å selge julebrus hele året?? Meningen med jul er blir jo den samme om man drikker brus som heter julebrus, eller om man drikker rødbrus. Navnet på brusen og figuren på sjokoladen er jo det som har minst med jul å gjøre. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Tjener de noe på julebrus i det hele tatt? Det er jo sykelig billig som regel. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Tjener de noe på julebrus i det hele tatt? Det er jo sykelig billig som regel. Nei de kan nok ikke tjene så mye Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jula begynner uansett ikke før det er snø. Det er en fast regel. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jula begynner uansett ikke før det er snø. Det er en fast regel. da kan jeg begynne å drikke brus å kjøpe julegodt.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Eg er sikkert en av de få som aldri drikker det skvipet julebrus. Elendig smak! Anyways syns også det starter way for tidlig men dette diskuterer vi hvert jævla år derfor gidder ikke eg. Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Sånn helt ut ifra løse lufta. Hvor mange mener rødbrus når de sier julebrus, og hvor mange mener den Hamarbryggeriet lager?. Rødbrus--> skvip. Julebrus--> Toppers! Btw: Har gjort en pakt med meg selv om å beholde julefølelsen og ikke spise marsipan eller drikke julebrus før 1.desember. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 [off-topic] i år som i fjor gjør jeg følgende: kjøper en kasse med glasscola, og har de som julekalender. er nødvendig... [/off-topic] men bra at julebrusen er kommet. fjorårets hamstring var ikke stor nok. gikk tom til sommeren... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er bare tull å starte med jula så tidlig. Er jo bare oktober enda. Gjør som jeg gjorde i fjor. Gå inn på http://www.giossjulatilbake.no og bestill en haug med gratis klistremerker der det står "Vent til advent". Disse kan du gå rundt i butikker med og klistre på alskens "juleting" Veldig festlig Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er bare tull å starte med jula så tidlig. Er jo bare oktober enda.Gjør som jeg gjorde i fjor. Gå inn på http://www.giossjulatilbake.no og bestill en haug med gratis klistremerker der det står "Vent til advent". Disse kan du gå rundt i butikker med og klistre på alskens "juleting" Veldig festlig yay! bestillte meg 50stk. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er bare tull å starte med jula så tidlig. Er jo bare oktober enda.Gjør som jeg gjorde i fjor. Gå inn på http://www.giossjulatilbake.no og bestill en haug med gratis klistremerker der det står "Vent til advent". Disse kan du gå rundt i butikker med og klistre på alskens "juleting" Veldig festlig Haha, nå har jeg bestilt 15 stk. De lokale butikkene med jewlebrews til salgs går en utrygg fremtid i møte Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 De starter alt for tidlig med julebrus vettu, jeg hakke noe imot det, men morra mi blir heeelt nuts i huet hvis ho kommer på at det er jul snart, "ÆÆæ vaskevaskevaske!" Så blir ho så stresse "Det er ikke lenge til!" Så ender det opp med at ho er ferdig med julevaska i oktober.... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Julebrus? Vi er jo ikke engang kommet halveis ut i Oktober. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Julebrus? Vi er jo ikke engang kommet halveis ut i Oktober. marsipan har også ankommet+julepynt Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Julebrus? Vi er jo ikke engang kommet halveis ut i Oktober. marsipan har også ankommet+julepynt Marsipan får man vel hele året? I hvert fall sånn "pølse" Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Julebrus? Vi er jo ikke engang kommet halveis ut i Oktober. marsipan har også ankommet+julepynt Marsipan får man vel hele året? I hvert fall sånn "pølse" ikke sånn , men julemarsipan. du vet.. edit: den i slike røde poser. Endret 12. oktober 2004 av geedoo Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Julebrus? Vi er jo ikke engang kommet halveis ut i Oktober. marsipan har også ankommet+julepynt Marsipan får man vel hele året? I hvert fall sånn "pølse" ikke sånn , men julemarsipan. du vet.. edit: den i slike røde poser. Grrrr, julemarsipan.... Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det er jo så sinnsykt mye billigere med marsipan "på pølse" og det smaker det samme hvis du kjøper ei 250g skokoladeplate ved siden av og så blir magen din så altfor svære atte nå må jeg på joggetur ja.. Jeg spiser bare marsipan på bløtkake og til jul! CB julebrus er den eneste JULEBRUSA!! (syns jeg i hvertfall, og du får ikke lov å si noe annet før du har smakt den (den selges bare på sørlandet.... he he)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå