Gå til innhold

Julebrusen! har kommet!

Zer0z

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Problemet er ikke at julebrus og andre jule-relaterte matprodukter kommer i butikken.. det er heller det at julestrien begynner godt over to måneder før selve julaften.

Poenget med julaften har jo totalt forsvunnet uansett, nå er det bare en stor kjøpefest.. bigger, better, faster, more!

Jepp, men det er bare en gruppes feil, nemlig forbrukerne som gladelig tar i mot det butikkene tilbyr dem.

Lenke til kommentar
Problemet er ikke at julebrus og andre jule-relaterte matprodukter kommer i butikken.. det er heller det at julestrien begynner godt over to måneder før selve julaften.

Kan si meg enig i den, men julebrus... aaaaah! Det er så godt! :grin:

Men husk at det ikke skal drikkes annet enn Grans på glassflaske.

Lenke til kommentar

Synes jula er genial jeg. Gleder meg like mye hver gang. Ikke akkurat til 24 des. med gaveåpning osv, liker maten da :p Synes egentlig det er bra at de begynner å selge nå jeg, sånn at det ikke blir et helsikkens julerush like før jul, der alle skal handle ditt og datt. Begynner de salget nå, blir salget jevnt fordelt utover, og du slipper det kaoset. Tror og mener at det er få som begynner på julehandelen nå, men tror alikevell at det hjelper at de starter nå i butikkene. ;)

Elsker foressten julebrus. Spess Ringnes sin. Naaaaaaam :love::dribble:

Lenke til kommentar

Synes JuleOplegget har gått for langt :no: selge JuleTing i Oktober :no: . Hvorfor?? det er jo FAAN m'æ ikke jul enda!!! Ikke før om 2 mnd! de skulle ha startet å selge juleting fra 1.Des imo.!

Jeg har sagt til meg selv i noen år no. å skal fortsette med det... INGEN juleting på meg (julebrus o.l) for 1.des..... rett å slett fordi jeg vil ikke at julen skal være en helt vanlig dag når den kommer..

;)

Lenke til kommentar
Synes jula er genial jeg. Gleder meg like mye hver gang. Ikke akkurat til 24 des. med gaveåpning osv, liker maten da :p Synes egentlig det er bra at de begynner å selge nå jeg, sånn at det ikke blir et helsikkens julerush like før jul, der alle skal handle ditt og datt. Begynner de salget nå, blir salget jevnt fordelt utover, og du slipper det kaoset.

Sånn tenker jeg hvert å, men påfallende ofte, det vil si hvert eneste år, løper jeg i butikker i perioden 21-23. desember. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...