Gå til innhold

Julebrusen! har kommet!

Zer0z

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må jo få lov å si at JULA ER HERLIG, men dere må passe på at jula ikke er Oktober, ikke september (så julegodt i butikkene i september) og ikke november, men første desember(!) da skal jeg handle masse julebrus og julegodt! Det eneste er at det er litt teit at Oslo ikke har julebrus fra Kristiandsand! HJEM TIL JUL!!

Lenke til kommentar
Har du noen datanyheter du vil dele med oss andre? Legg inn en liten beskrivelse og link til artikkelen her.

IKKE legg spørsmål og generelle diskusjoner i denne kategorien.

Så kan noen forklare meg hvorfor denne tråden ligger her?

Endret av am3k
Lenke til kommentar

Julebrusen ankommer nå, kjempe bra.

At julen kommer før kulden er idiotisk. Er faktisk en organisasjon imot at julen kommer tidlig. Jeg støtter den. Er bare et mas fra markedet. Julepriser woho.

Jul handler ikke om økonomi, marked og press.. Det er det motsatte.

Julebrus er det eneste jeg tillater. Og den er konge i tillegg :p

Lenke til kommentar

La nå den jævla jula være. Alle glemmer hvorfor vi egentlig har den. Halvparten av familien min er muslimer og resten er ateister, så jeg sitter alltid i kirken på julaften med venner (men som den eneste uten familien med). Julebrus minner meg bare om det teite opplegget julen har blitt.

Lenke til kommentar
La nå den jævla jula være. Alle glemmer hvorfor vi egentlig har den. Halvparten av familien min er muslimer og resten er ateister, så jeg sitter alltid i kirken på julaften med venner (men som den eneste uten familien med). Julebrus minner meg bare om det teite opplegget julen har blitt.

Vi feira jo på en måte jul før Jesus ble født da, men da ble det kaldt for noe annet.

Lenke til kommentar

Faen, gleder meg til klokken 5, da kan jeg endelig spise og drikke igjen. Så da er det julebrus-tid (selv om det er helt absurd at det heter julebrus, hvorfor ikke sommerbrus liksom?)

*Glede seg til å kjøpe julebrus, og samtidig være sint på bedøvelsen i munnen*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...