Zer0z Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 y0! nå har jeg sett Julebrusen i Butikkene så jeg kjøpte 12stk *sprette årets første julebrus* Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) og så i 11. oktober da! jeg liker jula veldig godt jeg... i JULA. er det vel litt of-topic kanskje Endret 11. oktober 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
kverna Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 enig! alt julesaker kan pokker meg vente, 2mnd før jul så setter dem opp kranser og trær, sløyfer kaker og julebrus.. *sukk* Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 det er da "bare" 2mnd til jul da ribba er kommet i butikkene også.. det er for tullete synes jeg.. de kan vente til 1desember vertfall Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Må jo få lov å si at JULA ER HERLIG, men dere må passe på at jula ikke er Oktober, ikke september (så julegodt i butikkene i september) og ikke november, men første desember(!) da skal jeg handle masse julebrus og julegodt! Det eneste er at det er litt teit at Oslo ikke har julebrus fra Kristiandsand! HJEM TIL JUL!! Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 hei hå nå er det jul igjen, det er tid for julebord og grøftefyll!!! diggbart.. noe som minner meg på at jeg må begynne og trene før julebord sesongen slår inn.. skal på 3 stk denne "sesongen" Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Venter bare på at julegatene skal åpne nå! Når kommer juleøl'en? Nei, jula får vente en stund til... 1. desember er passe. Lenke til kommentar
Whinz Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 har julebrusen på rema 1k komt ? den som er best. ! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Har du noen datanyheter du vil dele med oss andre? Legg inn en liten beskrivelse og link til artikkelen her. IKKE legg spørsmål og generelle diskusjoner i denne kategorien. Så kan noen forklare meg hvorfor denne tråden ligger her? Endret 11. oktober 2004 av am3k Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 enig! alt julesaker kan pokker meg vente, 2mnd før jul så setter dem opp kranser og trær, sløyfer kaker og julebrus.. *sukk* Enig her også Men må bare si at Julebrus er skikkelig DIGG! Men den smaker best når det virkelig ER jul da Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Det var jo nettopp sommer jo. :-( *håpe på en hvit jul når den tid kommer* Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 forrige jul skakte pluttselig ikke julebrusa noe godt. Det er jo nesten bare sukker. Cola er tinge Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Julebrusen ankommer nå, kjempe bra. At julen kommer før kulden er idiotisk. Er faktisk en organisasjon imot at julen kommer tidlig. Jeg støtter den. Er bare et mas fra markedet. Julepriser woho. Jul handler ikke om økonomi, marked og press.. Det er det motsatte. Julebrus er det eneste jeg tillater. Og den er konge i tillegg Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 La nå den jævla jula være. Alle glemmer hvorfor vi egentlig har den. Halvparten av familien min er muslimer og resten er ateister, så jeg sitter alltid i kirken på julaften med venner (men som den eneste uten familien med). Julebrus minner meg bare om det teite opplegget julen har blitt. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Julebrus er jo dødsgodt, for min del kunne de gjerne ha solgt det året rundt. Det finnes jo rødbrus da, men det er ikke like stemningsfullt. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 La nå den jævla jula være. Alle glemmer hvorfor vi egentlig har den. Halvparten av familien min er muslimer og resten er ateister, så jeg sitter alltid i kirken på julaften med venner (men som den eneste uten familien med). Julebrus minner meg bare om det teite opplegget julen har blitt. Vi feira jo på en måte jul før Jesus ble født da, men da ble det kaldt for noe annet. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Faen, gleder meg til klokken 5, da kan jeg endelig spise og drikke igjen. Så da er det julebrus-tid (selv om det er helt absurd at det heter julebrus, hvorfor ikke sommerbrus liksom?) *Glede seg til å kjøpe julebrus, og samtidig være sint på bedøvelsen i munnen* Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg kom med den glimrende beskrivelsen synes klassen min, da jeg sa at Julebrus har en liten smak av tannpasta. Har lest bakpå at; Julebrus ikke inneholder ordentlig saft, bare kunststoffer! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Julebrus er ikke godt! Det blir også solgt som "bringebærbrus" og "Mumitrollbrus". Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Julebrus er godt da ! Julemarsipanen er også kommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå