Lch Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Men nå er det jo slik at mange av disse 6800 "Golden Sample" kortene opperer med referansedesign. Og så? Hva er poenget ditt? Det forandrer ikke på det faktum at varen TS mottok var ulik den han bestilte. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Så egentlig mener dere at jeg bør føle meg lurt om jeg var i deres fotspor? Jeg kjøpte akkurat samme kort, og fikk seffølgelig utlevert samme kort som det han fikk. Bildet de benyttet seg av var kortet med de 2 viftene, men det stod også at det ikke var alltid produktet samsvarte med bilde. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det står ingenting om tidligere i tråden. Saken stiller seg annerledes hvis butikken har opplyst om det på forhånd. Det gjorde ikke Komplett når dette først ble en sak tidligere i høst og det gjentok seg sist med MSI-modellene med kobberkjøler, som undertegnede dessverre gikk til innkjøp av. Hva du bør føle eller ikke føle om ditt kjøp får du bestemme selv. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Jeg vil påstå at du har rett på det produktet du i utgangspunktet trodde du betalte for, til samme prisen... Står noe greier om dette i lovboken et sted... Snakket nettopp med en selger på elkjøp, og han sier de er pliktig å selge en vare for prisen som kunden har sett i butikken, enten den er feil eller ikke... Eneste de kan gjøre er å rette på det etterpå før neste kunde kommer.. Endret 13. oktober 2004 av MetiCx Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Er der ikke sånn at viss man bestiller og de sender feil kort så skal man ha det riktige. Men viss man bestiller og de sir at de har satt feil pris (før de bekrefter kjøpet) så kan man ikke klage. Dette vet jeg ikke så mye om men har no hørt at det er sånn en eller anna plass. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Før de bekrefter ja, men problemet er vel at disse webshoppene opererer med automatisk ordrebekreftelse. Lenke til kommentar
owgrant Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Ser ikke helt hvorfor enkelte blir missfornøyd. Kjøpte selv et Gainward 6800 GT "Golden Sample" hos PCustyr.no til ca 4300,- et sted. Fikk et kort med referansedesign. Hvis jeg bestiller en ny vaskemaskin, men mottar et kjøleskap, så gir jeg blanke f**n i hvor godt dette kjøleskapet virker. Jeg kan ikke vaske klær med det. Man vil selvfølgelig ha den varen man bestiller selv om den andre varen fungerer tilnærmet like bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Oppdatering2: Komplett ryddet meget bra opp i min sak med 9600Pro Non-Ultimate.. Jeg får en tilsvarende kjøler fra Powercoloer som erstatning.. Konge av Komplett! Endret 15. oktober 2004 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå