adale Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 etter restart av maskinen min, tar det 2 minutter før telefonen blir gjenkjent (Se vedlagt fil). Så tar det 30 sekunder til før telefonen S65 er gjenkjent og jeg kan begynne å synce med Outlook 2003. Syncingen går ikke smertefritt. den står i slow syncronisation mode og det virker som om jeg må synkronisere alt hver gang. Den klarer ikke bare synkronisere oppdateringene. Hvis jeg ikke får fikset disse problemene, er jeg redd jeg vil skifte over til SE igjen. Jeg skal prøve Bluetooth og se om det fungerer bedre også (Bruker DCA-510 kabel nå) Lenke til kommentar
adale Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Fant ut at å bruke Bluetooth går mye raskere hvis jeg hovedsaklig skal synce kalender, kontakter mot Outlook. Skal jeg overføre bilder, går det nok raskere med DCA-510, fordi Bluetooth overfører med 6.7 kBps. Så et stort bilde på 200 kB tar da 200/6.7 = 30 sekunder Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Vet ikke hvorfor Siemens er så treg på overføring via BT. Jeg hadde en S65 og den lå på akkurat samme hastighet som du får. Samboeren sin 6230 ligger opp mot 30kb/sec. Mens min SE K700 ligger på 23-24 kb/sec. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå