El_PoLLa Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 kjøpte en everglide giganta og mouse skates... dette var jo uunværlig! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Jeg liker best Everglide Gaming Mat. Disse er bare 5mm tykke og har like bra gli som Giganta og Attack Pad. Gaming Mat sliter heller ikke på museføttene/mouse skatez på den måten som Giganta gjør. Jeg hadde en giganta før, men må si jeg er mye mer fornøyd med gaming mat. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Den 2002-05-21 12:48, [email protected] skrev: Quote: Den 2002-05-18 23:18, nekroz skrev: Quote: Den 2002-05-18 20:58, psilocybe skrev: kvinner koster da ikke så skrekkelig meget? :smile: Hehe... Det har du rett i. Kvinner er billige :razz: Da kan dere umulig ha hatt andre kvinner enn mor... Normalt har kvinner et relativt høyt vedlikeholdsbudsjett. Totalt enig.. med "billige" damer mener man noe helt annet, det er inneforstått at damer, uannsett "push-over grad", er dyre i drift! _________________ <C:>Dos <C:>Dosrun <C:>Run Dos Run [ Denne Melding var redigert av: aurstad på 2002-06-06 20:59 ] Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 Hmm. Jeg prøvde igjen Razor Boomslang sammen med everglide gigantica forrige lørdag, og selv om jeg må innrømme at det er en vidunderlig god mus, og at den definitivt gir deg ett fortrinn når du spiller, så vil jeg påstå at man minst må være på høyde med meg ferdighetsmessig for å få noe utbytte, og det viser erfaring at de ferreste er. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå