Gå til innhold

Nytt shuttle hovedkort, hvor ?

kverna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har altså en Socket A Shuttle, men siden en artikkel på hardware.no sier at Socket A er på vei ut, så ønsker du umiddelbart å skifte hovedkortet i din Shuttle over til et Shuttle socket 478 hovedkort?

Hvor er logikken i spørsmålet ditt?

Men uansett så tror jeg ikke Shuttle selger barebone hovedkortene løst, og hvis de gjør det har jeg heller ikke sett noen webshopper som selger de.

Endret av 356speedster
Lenke til kommentar
Du har altså en Socket A Shuttle, men siden en artikkel på hardware.no sier at Socket A er på vei ut, så ønsker du umiddelbart å skifte hovedkortet i din Shuttle over til et Shuttle socket 478 hovedkort?

Men uansett så tror jeg ikke Shuttle selger barebone hovedkortene løst, og hvis de gjør det har jeg heller ikke sett noen webshopper som selger de.

logikken ? siden socket a er på vei ut og jeg uansett skal oppgradere pcen så satser jeg heller langsiktig med p4 enn å satse på socket a som skal ut!

Veit ikke om du skjønner det men det er hvertfall sånn jeg tenker..

Ikke sett noen steder ? :\

Lenke til kommentar

logikken ? siden socket a er på vei ut og jeg uansett skal oppgradere pcen så satser jeg heller langsiktig med p4 enn å satse på socket a som skal ut!

Veit ikke om du skjønner det men det er hvertfall sånn jeg tenker..

Ikke sett noen steder ? :\

Så du mener at socket 478 lever noen år til eller? ;)

Lenke til kommentar
hvertfall lenger enn socket a :)

Ikke så altfor mye lengre vil jeg tippe, Intel kjører hardt på for å flytte over på både LGA775, 90nm, DDR2 og andre nye teknologier.

AMD Sempron skal jo vare en stund til, så kanskje det er full stopp for socket A rundt midten av 2005, og da vil ikke det være me igjen av s478 heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...