Joachim_F Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 System Shock 1 og 2 regnes som to av de aller beste PC-spillene tilgjengelig i dag, og nå får de en spirituell etterfølger fra utvikleren bak System Shock 2. Les artikkelen her Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Gleder meg vilt og uhemmet. Systemshock 2 ruler jo så dette kan bli bra Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Navnet er litt artig. Jeg antar referansen til både Looking Glass'/Irrationals Shock-spill og Origins Bioforge er med overlegg, men det høres likevel litt lite fantasifull ut, spør du meg. Men uansett; snakk om deilige nyheter for hardcoregamerne. Irrational er vel et av de få kortene vi har igjen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 hvis spellet er bra bryr navnet meg fint lite men enig der ja.. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Navnet er litt artig. Jeg antar referansen til både Looking Glass'/Irrationals Shock-spill og Origins Bioforge er med overlegg, men det høres likevel litt lite fantasifull ut, spør du meg. Men uansett; snakk om deilige nyheter for hardcoregamerne. Irrational er vel et av de få kortene vi har igjen. Om det er like bra som System Shock ryktes til, er dette et spill jeg uten tvil kommer til å kjøpe:) Vi trenger flere som lager spill til hardcore gamers:) Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 JAAAAA!!!(?) Endelig ett nytt spill fra Irrational Games, men litt surt at det ikke bygger videre på den åpne slutten System Shock 2 hadde. Men noe er bedre enn ingenting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg