lynx55 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Har en Compaq Presario 5686 som var satt opp med Win 98 da den ble kjøpt. Nå tenkte jeg å legge inn Win 2000, men fikk så mange meldinger om deler som ikke var kompatibel at det ble til at jeg la inn Win Me. Der fungerte alt helt fint unntatt lydkortet. Klarer ikke å finne driver til dette, har søkt i alle driverdatabaser jeg kan finne og kjørt maskinscanning fra Driver Headquarters, de fant alt unntatt dette lydkortet. På kortet står det "Diamond Multimedia" Noen som har en ide om hvor jeg kan finne driver til dette, har dessverre ikke flere opplysninger om kortet. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 De meldingene du får om at de ikke støtter win 2000 er bare å drite i. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Om det er 128mb minne fyr på med win2000 (eller xp), er det 256mb minne eller mer, er det ingen tvil: Hiv innpå xp, der er sikkert driverne intigrert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå