k3rm0r Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hvordan blir eg kvitt den windows dritten?!?!?!? den logger seg på automatisk så msn'n logger seg av og er igrunn bare IRRITERENDE DRITT!!! Lenke til kommentar
tommyp Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 du kan kjøre denne kommandoen RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove tp Lenke til kommentar
am3k Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Så enkelt kan det gjøres Ikke for å klage, men et enkelt søk på google ville kunnet hjelpe deg fortere. Lenke til kommentar
Aganon Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) bare husk at vist du fjerner windows messenger blir outlook express syyyykt treg (har begge installert jeg men bruker bare msn og jeg har ikke sett noe til windows messenger siden jeg installerte) kjører xp pro sp2 edit: klikket bort alt av option i windows messenger og lukket det etter installasjon Endret 12. oktober 2004 av Aganon Lenke til kommentar
nree Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hvordan blir eg kvitt den windows dritten?!?!?!?den logger seg på automatisk så msn'n logger seg av og er igrunn bare IRRITERENDE DRITT!!! Bare og gå inn i inst. på windows driten og si at den ikkje skal starte opp ved windows start + si at den ikkje skal logge på automatisk... funka for meg... + 180 innlegg Lenke til kommentar
riktig Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Messenger er en ting, det er enkelt. Det verste er å bli kvitt Outlook. Bruker den aldri. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Messenger er en ting, det er enkelt. Det verste er å bli kvitt Outlook. Bruker den aldri. Outlook er da et meget bra program. Outlook express derimot er en annen sak... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Mente Express ja...hehe, litt utydelig der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå