hemo Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Dette gjeld Microsoft Windows XP Å halde Shift-tasten inne når ein CD blir mata i maskina, er greit... Eg vil likevel kunne kople ut funksjonen "Autoplay", og gjekk til gpedit.msc der "Deaktiver Autokjør" (evt. "Turn of Autoplay") er eit val. Men så ser eg under eigenskapar for denne funksjonen at dette står (under fliken Forklaring): Obs! Denne policyen forhindrer ikke automatisk avspilling av musikk-CDer. ..så då lurar eg på om det kanskje er umogeleg å kopla ut Autoplay av musikk-CDer... PS! Eg har sjekka dette på både SP1 og SP2, og det var likt på desse... Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hvis du høyreklikker cd-rom'en din og velger Properties skal du ha en fane der som heter for Autoplay, velg Music CD i drop-down boksen og så kan du velge hva windows skal gjøre når du setter i en musikk-cd. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Veit du om dette også hindrar installasjon av det vetle programmet som øydelegg lydkvaliteten på ein del kopibeskytta CDar? Det vetle programmet kan vist nok fjernast, men det er vel i vanskelegaste laget for folk flest... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå