SF2-Guile Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Heisann Trenger ny PSu da den gamle 200Wen begynner å slite litt. Tenkte på denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117766&cks=PRL Etter å ha sett litt rundt så er jo absolutt det beste tilbudet. 450W for bare 385 kr. Tenker jeg slår til hvis ikke dere har en god grunn for å la være. Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ikkje kjøp q-tec, dei er da bare trøbel med, bare spør dei andre som har hatt da, dei har ikkje long levetid, og dei er ikkje så veldig kraftige i forhold til andre, gå heller for denne, det er absolut verdt det, men uansett hva du jer så ikkje kjøp Q-TEC Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Men den koster jo mere og gir mindre effekt. Ser jo litt tøff ut også Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Å kjøpe det billigste kan ofte bli dyrt. FS psu er er av veldig bra kvalitet og yter bedre en de fleste andre oppgitt med samme Watt, men de er i en prisklasse for seg. Chieftecen er grei billig og bra, søk litt rundt på forumet og hør hva folk sier om q-tec, det er ikke positivt. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Men den koster jo mere og gir mindre effekt. Ser jo litt tøff ut også Chieftecen gir faktisk mer effekt enn kutekken, finere er den også mener jeg Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 søk litt rundt på forumet og hør hva folk sier om q-tec, det er ikke positivt. eg har i hvertfall bare hørt negative ting, trur kanskje da va ein n00b so synest Q-TEC var den beste PSUèn Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Men den koster jo mere og gir mindre effekt. Ser jo litt tøff ut også En 550W Q-tec kan feile (altså gi ustabilt system) der en 360W Chieftech klarer seg helt fint. Ikke gå i Qtec fella, du får bare trøbbel. Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 mangen eg kjenner hadde Q-TEC, dei dauga av etter eit halvt år eller noe i nerheten av det..... Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Så dere mener alle sammen at Q-Tec er no dritt med andre ord. Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Så dere mener alle sammen at Q-Tec er no dritt med andre ord. jepp Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Men helt ærlig. Så har en kamerat av meg akkurat den PSUen fra Q-tec og han har aldri hadt noen problemer med den. Han har hadt den i Ca 1.5 år nå og den støtter 2 disken 1 vifte og allt resten av PCen. AMD XP 2600 1gb ram osv. Men han har kanskje hadt veldig flaks? Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Men helt ærlig. Så har en kamerat av meg akkurat den PSUen fra Q-tec og han har aldri hadt noen problemer med den. Han har hadt den i Ca 1.5 år nå og den støtter 2 disken 1 vifte og allt resten av PCen. AMD XP 2600 1gb ram osv.Men han har kanskje hadt veldig flaks? da må han ha hatt....for den eg hadde klarte ikkje å holda min stabil.... min spec: soltek nForce 2 400ddr geforce fx5900 ultra 400mhz 1 giga kingston ddrram 2x6gb hd(skal snart kjøpa meg ny) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Vi har egen kategori for PSU. Flyttes. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Det er sikkert mange som kjører Q-tec i maskinene sine der ute, og det er helt sikkert mange som ikke har problemer, men trust me, det er mye større sjangs for at du støter på problemer hvis du går for Q-tec. Det er en grunn til at de er billige, for å si det sånn... Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) SF2-Guile hvist du ikke tror på det så kan du komme til Datasjappa jeg arbeider på, har vel ca 20-30 STEIN døde Q-tec psuer liggende som har hatt en voldelig død (Kan du si KABOOM!!??) Har sågar et spessielt eksempel der en kondensator ekspolderte så hardt et det ble bulk i chassiet!! Endret 11. oktober 2004 av zandro Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Q-tec Neida! Ikkje kjøp q-tec! Har masse dårlig erfaring! Ole-Johan Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Du trenger ikke kjøpe det beste av det beste når det gjelder psu hvis du kun har et moderat oppsett som ikke skal overklokkes. Dog bør du IKKE kjøpe q-tek, fordi de gir ustabile spenninger med mulighet for altfor lav belastning på de forskjellige railene. Har selv en q-tek, og den gir ustabil volt. Heldigvis har jeg vært en av de heldige, men min er en gammel modell på 300W som er produsert på en annen tid en da q-tek virkelig ble dårlig. Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Styr for guds skyld (og din egen maskin sin skyld) unna alt som heter Q-tec...kjøpe kvalitet. Det lønner seg i lengen! NorthQ - NQ4001S 400W PSU -----> les TESTEN! Endret 11. oktober 2004 av SpecialUnit69 Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 q-tech ja... hehe Q-tech psu'n til pappa dropper volten ganske ofte.. 12v kommer ofte ned i 7-8v... sikkert ikke helt sunt for komponentene det ville jeg tro men,.. Har selv en antec Neopower 480w. kosta 1200, men den var verdt hver eneste krone. 12 cm vifta gir så å si ikke lyd fra seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå