idos Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg har et X800 pro @ XT PE som jeg vil skifte kjøler på. Det jeg da lurer på er hva skjer med temperatur sensorene. Ligger den/disse i kortet eller på original kjøleren ? Jeg tenker også på å kjøpe Zalman kjøleren med 2 heat pipes og vifte. Har noen prøvd den. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) De ligger integrert sammen med kjernen så vidt jeg vet, slik som med nyere prosessorer. Du kan bytte kjøleren uten å ødelegge for sensoren. Har ikke prøvd zalman kjøleren nei, men den vil sikkert fungere grit nok om du ikke skal overklokke så voldsomt. -Stigma Endret 11. oktober 2004 av Stigma Lenke til kommentar
Silent_Bob Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg har et X800 pro @ XT PE som jeg vil skifte kjøler på.Det jeg da lurer på er hva skjer med temperatur sensorene. Ligger den/disse i kortet eller på original kjøleren ? Jeg tenker også på å kjøpe Zalman kjøleren med 2 heat pipes og vifte. Har noen prøvd den. har en uten vifte på mitt sapphire radeon 9600 XT 256 mb. vet ikke helt... står at det ikke ambefales å klokke opp kortet sitt med den. vifta burde man ha med 9800 kort og oppover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå