nomore Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 noen som vet hvilke blåtann adaptere som fungerer uten produsentens drivere i windows xp m/ sp2? da tenker eg på at alt med blåtann er bygd inn i windows. har per i dag sanberg sin, og denne fungerer helt ypperlig. men det forutsetter bruk av driver og programvaren som fulgte med. har også sett over ei liste over fabrikanter som er støttet, men dette gjelder bare fabrikant av chipen, og ikke varemerkene det blir solgt under(d-link, 3com osv.). noen som har prøvd noen som de vet virker? pris er ikke viktig, men størrelse er. Lenke til kommentar
Gee Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 noen som vet hvilke blåtann adaptere som fungereruten produsentens drivere i windows xp m/ sp2? da tenker eg på at alt med blåtann er bygd inn i windows. har per i dag sanberg sin, og denne fungerer helt ypperlig. men det forutsetter bruk av driver og programvaren som fulgte med. har også sett over ei liste over fabrikanter som er støttet, men dette gjelder bare fabrikant av chipen, og ikke varemerkene det blir solgt under(d-link, 3com osv.). noen som har prøvd noen som de vet virker? pris er ikke viktig, men størrelse er. BT3030 fungerer IKKE for å si det sånn.. der er driver-siden lagt ned å alt er bare et hælvete... Men i morra kommer ferarri pc'n med blåtann innebygd, så da er det ikke så farlig likevel. Lenke til kommentar
tes Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Det fines en liste her. Jeg har ikke fått min Tecom 3030 til å virke enda.. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Det fines en liste her. Jeg har ikke fått min Tecom 3030 til å virke enda.. vel, denne har eg sett, som nevnt. men dette er bare produsenter av selve chip'en, så dersom du har en for eks d-link adapter. så står ikke denne i listen, selv om den kan være støttet. Lenke til kommentar
tom-ass Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 jeg har en Linksys USB Adapter, denne plugget jeg bare inn, og den virket! Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 men!? hvordan FJÆRNE XP-SP2 driverne slik at jeg kan bruke MIN cd som fulgte med Acer USB BT 'n min da!? Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 lurer på det samme jeg også, går det an å fjerne Win XP-SP2 bluetooth driverne? så legge inn de som fulgte med på cd`n ? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg får ikke kopla sammen mobilen og datamaskinen gjennom bluetooth adapteret sånn som jeg gjorde før jeg installerte SP2 til WinXP. Nå står det: Device not detected, men jeg kan høyreklikke på filer og sende til bluetooth enheter og velge mobilen min, for da finner datamaskinen den med en gang, men jeg kan ikke sende tilbake... Hva i hæ***** er galt?? Har D-Link DBT-120 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå