Simkin Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 har ett GeForce 2 MX400 32MB... går det ann å klokke dette? å evt program skal jeg bruke? Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 riva tuner eller lignende Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Problemet er at du ikke kommer til å merke vesentlig forskjell uansett hvor mye du klokker Ser du har HL2 Avartar.. så tja.. nytt skjermkort istede ? hehe Lenke til kommentar
Toddy Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 coolbits.reg funker glimerende Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Håpløst å klokke et sånt gammelt kort. Ikke fordi det ikek vil virke, men fordi du ikke vil merke forskjell i spill uansett når kortet i utgangspunktet er så dårlig. Om du absolutt vil likevel, så bruk coolbits eller rivatuner f.eks. -Stigma Endret 11. oktober 2004 av Stigma Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Lykke til! Endret 11. oktober 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 hehe! jeg og en kompis hissigklokka et GF2mx kort en gang. Satte på en avkappa feit slot1 kjøler (husker ikke hva den hette, hadde 2 vifter og kosta skjorta av meg) og kappa opp en socketA kjøler og satte på minnebrikkene. Fikk klokka det ganske heftig, men husker ikke hva vi endte opp på. Leeeeenge siden! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Problemet er at du ikke kommer til å merke vesentlig forskjell uansett hvor mye du klokker Ser du har HL2 Avartar.. så tja.. nytt skjermkort istede ? hehe Spille HL2 med GeForce2?? haha.. riktig.. er akkurat så det drar CS 1.5.. blir nok å oppgradere den andre pc'n da ja kunne egentli tenke meg att det ikke var noe særlig vits i å klokke det, kortet sitter i en pc med pentium2 400mhz, å den gikk det visst ikke ann å klokke, eller på jumpere men det var ikke noe merkbart.. så da får den være som den er Endret 12. oktober 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg klokka det kortet med Powerstrip da jeg hadde det Det klokka veldig mye bedre enn mitt X800XT gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå