Gå til innhold

klokke GeForce 2 MX400?

Simkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håpløst å klokke et sånt gammelt kort. Ikke fordi det ikek vil virke, men fordi du ikke vil merke forskjell i spill uansett når kortet i utgangspunktet er så dårlig. Om du absolutt vil likevel, så bruk coolbits eller rivatuner f.eks.

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

hehe! jeg og en kompis hissigklokka et GF2mx kort en gang. Satte på en avkappa feit slot1 kjøler (husker ikke hva den hette, hadde 2 vifter og kosta skjorta av meg) og kappa opp en socketA kjøler og satte på minnebrikkene. Fikk klokka det ganske heftig, men husker ikke hva vi endte opp på. Leeeeenge siden!

Lenke til kommentar
Problemet er at du ikke kommer til å merke vesentlig forskjell uansett hvor mye du klokker  :roll:

Ser du har HL2 Avartar.. så tja.. nytt skjermkort istede ? hehe  :innocent:

Spille HL2 med GeForce2?? haha..:laugh: riktig.. er akkurat så det drar CS 1.5.. blir nok å oppgradere den andre pc'n da ja ;)

kunne egentli tenke meg att det ikke var noe særlig vits i å klokke det, kortet sitter i en pc med pentium2 400mhz, å den gikk det visst ikke ann å klokke, eller på jumpere men det var ikke noe merkbart.. så da får den være som den er :cool:

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...