Mato Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) er i et kverulerende humør i kveld og det ble ikke no bedre av at jeg ser en "konkuranse" er avsluttet sån helt uten vidre. er klar over at konkuransen brøt med retningslinjene her på forumet , men når det først er startet så kan man ikke bare si nei dette gidder/kan vi ikke mere , her var det tydelig startet en konkuranse og bare helt plutselig avslutts denne , dette tyder jo på ELENDIG komunikasjon mellom ledelse/moderatorer her , for selvfølgelig burde det vært avklart av personen som startet konkuransen om dette var lov og om dette var ønskelgi av andre moderatorer , jeg ser her at det var personer som ikke vist om dette , men som burde vist om det så det jeg vil si er at når man først har sagt a si sier man b , sidne konkuransen allerede er av sluttet så har jeg ingen forventinger om at den skal bli startet igjen, og heller ikke noe spesielt ønske om dette. er rettogslett det at man bruker tid på noe og så finner none etterpåkloke ut at dette kan vi ikke ha noe av skjerping fokens neste gang det arangsers noe så sjekk 2 ganger før dere starter noen EDIT: none skrive feil her gitt Endret 11. oktober 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
am3k Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Enig. At de kan starte en konk. og så måtte avslutte denne grunne intern uenighet (selv om det riktignok var noen forumbrukere som klaget også). Forumstyret må da kunne avklare slike saker før de legger de ut. Ikke nok med at misset totalt med å ta livet av overklokkings forumet (som nå er tilbake), de klarer også denne lille bragden. Selv om denne er heller uskyldig samenligned med "voldtekten" av ok.no delen av forumet. Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ble litt usikker her. Mener dere å "kjefte" på vedkommende som startet konkuransen eller de som stoppet den siden den bryte med retningslinjene? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ingen og alle. Jeg er ikke ute etter å henge yt vedkommende som startet konkurransen på forumet, eller den som stoppet konkurransen. Det som irriterer meg, jeg kan vel nesten si savner, er at vedr. konk. er det tydelige tegn på dårlig kommunikasjon innad i styret (eller at reglene ikke er klare nok/hvordan disse skal tolkes). Når det gjelde forumet og "voldtekten" av dette, har vi jo en annen tråd om dette hvor jeg (og flere) har uttalt meg (seg). Dessuten er ok. forumet (delvis) oppe igjenn nå. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Prøver man å si at personer ikke kan gjøre feil? En feil ble gjort og kommunikasjonen fungerte på den måten at konkuransen ble stoppet når bla styret sa stopp. Vi har hatt en glipp internt i "systemet" vårt og det ble fanget opp å rettet, dette er noe vi da selvfølgelig lærer av slik at vi vil unngå det til en annen gang. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Nå må dere ikke ta dette med konk. så ille opp. At ting kan ta litt tid å stoppe når det er kommet igang og/eller at dere kunne stoppet denne tidligere spiller ingen rolle. Saken (og konk. for den del) er avsluttet. Håper bare at dere internt får igjennom saken. Men at det enda ikke er ryddet opp etter forum tullet, irritere meg (og sansynligvis flere) enda mer. Om du ser under Forumet reorganiseres henger _mange_ poster innen vannkjøling fortsatt igjenn under luft kjøling Dette er fult mulig å få ryddet opp i. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 hvorfår skulle dette dreies in på omorganiseringen ? føler at noen pøver og bare snakke om det Lenke til kommentar
am3k Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Sammenligningen mellom disse to temaene gjør at tabben vedr. konkuransen blir en bagatell. Jeg har nå kommentert begge deler. Men generelt vil jeg tro at rotet med "omorganiseringen" irriterer flere enn denne lille tabben med konkuransen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg