Bear^ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 For noen år siden var jeg hos en kamerat. Han hadde fådt seg et spil til Playstation. Syntes dette spillet var meget bra, men, har i tidens tann glemt hva det heter. Hva jeg husker av det var bare vagt da vi ikke kom så langt. Det er fra gamle tider, borger og drager og slike ting. Du starter i hallen, hvor du skal finne Merlin, men før det trenger du en rustning. Når du f.eks skal opp i tårnet til Merlin, trenger du en lampe med lys i. Og så fant vi en hemmelig gang som ledet ned til en liten udnergrund under slotte, hvor jeg fant noe sopp og slike ting, samt et hemmelig rom med kniv for offring, og en trapp som ledet opp til kirken. Har noe med Riderne av det runde bord, kong arthur og Lancelot. Er et Rollespill, pek og klikk, og var meget underholdende, for min del i alle fall. Beklager den ekstremt dårlige forklaringen, men er bare svake bilder fra fortiden som forsvinner fort fra hodet mitt. Noen som kan hjelpe til her? Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Skudd i mørket, men kan det være Discworld ? Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 ja, samme tenkte jeg på... Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Broken Sword, kanskje? Det handler om tempelridderne, og er et pek og klikk-eventyrspill. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Nei, er ingen av de spillene, srry, takk, men nei. HM, tenke litt tilbake igjen. Coveret hadde mørk bakgrunn og noen sverd. Du starter tidlig i slotte, tror det var Camelot. Du får beskjed om å finne Merlin, han er i tårnet sitt. Du går ut, og ser litt av borg gården. Tårnet har du rett frem, til høyre. Går du inn der, og prøver å gå opp trappa, får du opp at det er for mørkt til å gå opp, og du trenger en lampe. Husker også at det tar så djevelsk med tid å få rustningen, og du får ikke gå ut før du får rustningen. Argh, husker så svakt av hva det heter, er et pek og klikk spil til Playstation, pekeren er et lite sverd. Meget morsomt. Snuffs, husker det ikke Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Et søk på +merlin +camelot +psx i Google bringer frem dette spillet: http://www.redoctane.com/excalibur-2555-a-d-.html Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Ikke det heller. Nei, ser ikke ut som jeg skal finne ut hva det er, synd, det var ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå