Tommy Angelo Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Prøver her siden Netcom ikke gidder å svare på mail. Er det noen som vet om Netcom i nær fremtid kommer med samme løsning som telenor på tvillingsim?? Har fastmontert telefon i bilen og mister mange samtaler når jeg glemmer å oppdatere/starte den "bærbare" når jeg parkerer bilen. Siden jeg løper ut og inn av bilen hele dagen er det litt plagsomt. Endret 11. oktober 2004 av Tommy Angelo Lenke til kommentar
KAFFEGUD Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 I følge det jeg har hørt fra netcom så skal en slik tjeneste komme på plass i løpet av første kvartal 2005. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Ja, og i fjor sa de at den skulle komme før sommeren 2004. Håper de har rett denne gangen, er like før jeg blir telenor kunde igjen. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Har samme problem og je fikk også vite at dette skulle være i orden første kvartal 2005 - så nå er det bare å håpe...!! Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 *krysser fingrene* Lenke til kommentar
Tigerstaden Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Relax Tommy.. relax.. Tjenesten kommer! Grunnet forskjellige sentral/server leverandører så er dette forskjellig fra TnM og NC. Men NC driver å skal endre på dette og mye annet rart og som jeg ikke kan si her.. Men ting vil skje, og '05 er året! Da skjer det mye! Patience amigo! Lenke til kommentar
orelse4054 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 det funker bra det hos netcom nå, trillingsim også Lenke til kommentar
Erlendig Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Tvillingsim er for Bedriftsabo. Du bør uansett bruke Trillingsim, selv om du ikke trenger å ta med mer enn ett kort! Lenke til kommentar
tbone Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Tvillingsim er for Bedriftsabo. Du bør uansett bruke Trillingsim, selv om du ikke trenger å ta med mer enn ett kort! 5393149[/snapback] "litt" gammel tråd kanskje :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå