ompa_tuba Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Heisann... tenkte å bygge et kabinett i børstet aluminium, men har lite på peiling på hvordan jeg gjør dette... lager plater av aluminium som ser bra ut altså? Noen som har noen tips? evt. om det er lettere å bygge i stål..? og hvordan jeg får dette fint....? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 bare et tips til deg. les workslogs trådene. der er det mye nyttig info om ting som funker og ikke funker osv Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Mitt tips : pass på så det ikke blir statisk da sliter du Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Mitt tips : pass på så det ikke blir statisk da sliter du ??? Begyn å se på diverse worklogs. Det er utrolig lærikt, inspirenrende og her kan du få vite hva som fungerer og hvilken feller du bør ungå! Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Leste topic igjen på hovedsiden, og ja. DET ER MULIG Lenke til kommentar
Whinz Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Mitt tips : pass på så det ikke blir statisk da sliter du det BØR du passe på ja fordi det har jeg opplevd, bare da var det HK som kom borti kabinettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå