posse Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Hva ligger i din playliste da? Alt fra Opera til Heavy Metall? Sleng ut en topp 10 liste over hva du har i playlisten men husk reglene! 1 : Hold deg til topic 2 : IKKE kritiser hva andre hører på 3 : IKKE spam 4 : IKKE legg ut ALLE sangene dine men Topp 10 Kan jo begynne med min liste 1: Angel City ft. Lara - Love Me Right 2: DJ Valium - Omen III 3: Groove Coverage - The End 4: Nightwish - Nemo 5: O Zone - Despre Tine (Prezioso feat. Marvin Extended Rmx) 6: Re-Pita - To Fulle Menn 7: Stratovarius - Eagleheart 8: Within Temptation - ice queen 9: 666 - Salute 10: 3 Doors Down - here without you Kom gjerne me dagens MP3 tips der du gir oss andre postere en "nykommer" eller en god hit EDIT: Hadde vært litt kult hvis dere kunne skrive èn linje eller to om hver enkelt sang! Ser at det er noen som har gjort dette Nå ble det stille her!!! Endret 27. oktober 2004 av posse Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 1. eminem-just lose it(2004) 2. 50cent-wanksta 3.Busta rhymes-riot 4.Cypress hill-marijuana locos 5.g-unit-g-unit 6.J-kwon-tipsy 7.Pantera-cowboys from hell 8.Dr.dre-detox 9.Xzibit-choke me,spank me, pull my hair 10.NWA-chin check det var det. hip-hop/rap Lenke til kommentar
rlz Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Skal vi skrive de 10 sangene som er øverst på playlista, eller de 10 beste sangene vi mener vi har i playlista? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ouch! Du vet det finnes eget musikk del her sant? *døgnflue tråd* Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Flyttes til musikk Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 1.clawfinger - do what i say 2.clawfinger - biggest and the best 3.within temtation - ice queen 4.Groove Coverage - she 5.Groove Coverage - moonlight shadow 6.alice cooper - poison 7.galaxee - seaborn 8.blank and jones - DJ`s fans and freak 9.J & R projekt - viva 10.darude - sanddstorm Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 1. Arch Enemy - We Will Rise 2. Charta 77 - Snälla Förklara 3. The Mars Volta - Televators 4. De Lyckliga Kompisarna - Vad Har Du I Fican, Jan? 5. The Mars Volta - Inertiatic Esp 6. Charta 77 - Ateist 7. Apocalyptica - Nothing Else Matters 8. Strebers - Kärleks Missiler 9. Indega - Satan Dyri 10. Radiohead - Street Spirit Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Testament - Electric Crown Death - Empty Words Jethro Tull - Aqualung Vader - Epitaph B. Sabbath - Solitude Carcass - Cross my heart Katatonia - Criminals Morbid Angel - God of emptiness Pink Floyd - Comfortably numb - " - - Wish you were here Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Akkurat nå er min top20: Random: 1- Kanye West - All falls down 2- Foxy Brown - Saddest Day (feat. Wayne Wonder).mp3 3- Capone -n- noreaga - all we got is us.mp3 4- Flipmode squad - call an ambulance.mp3 5- Ghostface_killah - daytona 500.mp3 6- Noreaga - sometimes (feat.maze).mp3 7- Noreaga - play that shit (feat.juvenilelil_waynemusalini).mp3 8- Big boi - The way you move (feat_sleepy_brown).mp3 9- South Park Mexican - Screwed Up Tape.mp3 10-South Park Mexican - Dallas to Houston.mp3 Bonus: South Park Mexican - 02 - The Beach House.mp3 :!: Endret 11. oktober 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 foo_playcont sier følgende: 1. Eric Clapton - When you got a good friend 2. The Polyphonic Spree - La La 3. Aimee Mann - High on sunday 51 4. Eric Clapton - Me and the devil blues 5. The Polyphonic Spree - It's in the sun 6. The Polyphonic Spree - Days like this keep me warm 7. From monument to masses - Conclutions that don't conclude 8. From monument to masses - ¡Hasta La Victoria Siempre! 9. Biosphere & Nomlook - In heaven 10. Clara Rockmore - Song of grusia Lenke til kommentar
Purify Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 1. Led Zeppelin - Trampled Underfoot 2. Led Zeppelin - Battle For Evermore 3. Led Zeppelin - Custard Pie 4. A Perfect Circle - 3 Libras 5. A Perfect Circle - The Noose 6. Eric Clapton - Cream 7. Eric Clapton - My Fathers Eyes 8. Fu Manchu - Godzilla 9. Fu Manchu - Hell On Wheels 10. Fu Manchu - Evil Eye Eh, det er fra den 10., så det viser ikke akkurat et stort utvalg av min musikksmak. Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 1: Sash - Ganbareh 2: Alex C. feat. Yasmin K. - Angel of darkness 3: Cascada - Bad Boy 4: Milk Inc - Boy Meets Girl 5: Chris Knight - Framed 6: Cane & Foster - When I´m With you 7: Sash - Stand By Me 2001 8: Hellbillies - Spel Jonny Spel 9: Three Doors Down - Kryptonite 10: Interphace - Bailar Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Idag er det: A Pefect Circle - Judith Arch Enemy - We Will Rise Children of Bodom - Everytime I Die Children of Bodom - Hate Crew Daethroll Cradle of Filth - Her Ghost in the Fog Dimmu Borgir - Mourning Palace Emperor - The Loss and Curse of Reverence Emperor - In the Wordless Chamber Hypocrisy - Eraser Pagans Mind - Aegean Shores Jeg har jo bare 64 mb på mp3 spilleren min, så jeg får ikke inn noe særlig flere sanger... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Masterplan - Soulburn Masterplan - Heroes Lost Horizon - Welcome Back Iron Maiden - No More Lies Metallica - The God That Failed Metallica - Outlaw Thorn Megadeth - Shewolf Megadeth - Take No Prisoners In Flames - Cloud Connected Norther - Smash Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Pink Floyd - The Trial A Perfect Circle - The Noose Tool - Third Eye Tool - Hooker with a Penis Flaming Lips - One more robot/sympathy 3000. Beatles - Abbey Road (hører alltid hele, ikke i biter. Vi sier den gjelder for en) Franz Ferdinand - Take me out Velvet Underground - Venus in furs Deftones - Passenger The Doors - Queen of the Highway Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) 1. Metallica - stone cold crazy310(hadde den på mens jeg var på skola) 2. Metallica - Blackened 116 3. Metallica - the four horsemen 91 4. Metallica - ...and justice for all 77 5. Metallica - Whiplash 72 6. Metallica - dyers eve 60 8. Metallica - st.anger 49 9. Metallica - the unnamed feeling 47 10.Metallica - for whom the bell tolls 45 edit: tallene bak er hvor mange ganger de har blitt spillt Endret 11. oktober 2004 av graslauk Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 1 >> Bent - Beautiful Otherness 2 >> Pink Floyd - Dogs 3 >> Dave Matthews Band - Seek Up (Live!) 4 >> Jethro Tull - Wondering Aloud 5 >> Led Zeppelin - Babe I'm Gonna Leave You 6 >> Buena Vista Social Club - El Cuarto De Tula 7 >> Beny More - Maracaibo Oriental 8 >> The Mars Volta - Cicatriz Esp 9 >> Shpongle - Behind Closed Eyelids 10 >> Motorpsycho - Watersound Bra variert, når jeg tenker over det. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Franz Ferdinand - Take me out ! Faithless - Insomnia 2PM - Tetris Ramstein - Kuss mich Ramstein - Stripped Audio Bullys - Snake Faithless - Mass Destruction Faithless - This is my church Velvet Revol. - Slither Anastacia - Sick and tired --------------------------------------- Det var det jeg klarte og grave frem...Ja. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg kan ta Rap/Hip-Hop & R'nB lista, siden jeg klare ikke velge blandet ; 50 Cent - If I Can't 2pac - Changes G-Unit - G-Unit Karpe Diem - Skjønner du Karpe Diem - NM i drittsekk Jaa9 & Onkel P - Kjendisparty Apollo - Kjære Mamma Snoop Dog - From tha curch to tha palace Nas - I can (digger fortsatt den) Dr. Dre ft. Snoop dog - The next episode (blir aldri lei den) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Random rekkefølge: Turboneger - Zillion Dollar Sadist Metallica - Whiplash The Prodigy - Spitfire Less Than Jake - That's Why They Call It A Union The Pimps - Rocket Science AFI - My Michelle Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son Blink 182 - Dammit <- Den eneste Blink182-sangen som er bra! The Ramones - Rock 'n' Roll High School Children Of Bodom - Silent Night, Bodom Night Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå