Gå til innhold

Hjelp til og lage cs server i linux rh9 eller win

Tommy88

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan jeg setter opp en cs server på lokalt netvek skal ha lan. Kommer ca 50 stk og vi skal lage en cs kompo server. Vi har linux Red hat 9 servere og windows 2003 server noen som vet hvordan jeg kan lage ein cs server på en av dei 2?

Endret av Tommy88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg et spørsmål og det er hvordan man kan få fixa det med admin? Slik som kicker folk som dreper teamates osv? Og hvordan får man fixa det slik at man ha skrevet en velkommst melding f.eks som står der man velger team?

Takker for hjelp på forhånd og håper på svar! :)

Lenke til kommentar
Da har jeg et spørsmål og det er hvordan man kan få fixa det med admin? Slik som kicker folk som dreper teamates osv? Og hvordan får man fixa det slik at man ha skrevet en velkommst melding f.eks som står der man velger team?

Takker for hjelp på forhånd og håper på svar! :)

Les readme filene til cs og adminmod. Der er alt forklart så godt som det kan bli.

Lenke til kommentar

Takker for hjelp på forhånd og håper på svar!  :)

Les readme filene til cs og adminmod. Der er alt forklart så godt som det kan bli.

Har desverre sletta readme filen til cs? Har du link hvor jeg kan få lasta ned ny eller lese om dette et annet sted?? :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...