Tommy88 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Noen som vet hvordan jeg setter opp en cs server på lokalt netvek skal ha lan. Kommer ca 50 stk og vi skal lage en cs kompo server. Vi har linux Red hat 9 servere og windows 2003 server noen som vet hvordan jeg kan lage ein cs server på en av dei 2? Endret 13. oktober 2004 av Tommy88 Lenke til kommentar
notorled Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 du kan jo se om steam har noe support til dette(steam har genial support) ? uansett, last ned cs dedicated steam server først. så skal det nok være ganske enkelt. admin mod osv er ikke vanskelig i det hele tatt. Lenke til kommentar
above Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Da har jeg et spørsmål og det er hvordan man kan få fixa det med admin? Slik som kicker folk som dreper teamates osv? Og hvordan får man fixa det slik at man ha skrevet en velkommst melding f.eks som står der man velger team? Takker for hjelp på forhånd og håper på svar! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Da har jeg et spørsmål og det er hvordan man kan få fixa det med admin? Slik som kicker folk som dreper teamates osv? Og hvordan får man fixa det slik at man ha skrevet en velkommst melding f.eks som står der man velger team? Takker for hjelp på forhånd og håper på svar! Les readme filene til cs og adminmod. Der er alt forklart så godt som det kan bli. Lenke til kommentar
above Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Da har jeg et spørsmål og det er hvordan man kan få fixa det med admin? Slik som kicker folk som dreper teamates osv? Og hvordan får man fixa det slik at man ha skrevet en velkommst melding f.eks som står der man velger team? Takker for hjelp på forhånd og håper på svar! Les readme filene til cs og adminmod. Der er alt forklart så godt som det kan bli. Har desverre sletta readme filen til cs? Har du link hvor jeg kan få lasta ned ny eller lese om dette et annet sted?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå