Tommy88 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Noen som vet hvordan jeg fikser Internet Explorer? Den skifter startsiden legger 100 vis av favoritter i favoritt mappen og det kommer opp en blå verktøslinje når jeg starter netleseren osv Jeg har prøvt med Ad-aware 6.0 men det kommer bare tilbake igjen. Noen som kunne hjelpt meg hær. Endret 10. oktober 2004 av Tommy88 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Det er spyware og sikkert også et virus som lurer. Har du oppdatert referansefilen til Adaware? Du kan også skaffe deg Spybot og sjekke om den finner noe mer (også husk å oppdatere dette programmet). Dersom du ikke har et antivirusprogram installert så kan du bruke dette online antivirusprogrammet istedet: http://housecall.trendmicro.com/ Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 hva med å bruk en annen nettleser? Lenke til kommentar
Bloody Walls Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Skift til Firefox eller Opera. Da surfer du mye sikrere og du slipper 90% av popupsa og alt det andre skrotet. Har hørt at sp2 hjelper, men det har jeg ikke tenkt å sjekke på en stund. Lenke til kommentar
Tommy88 Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 ja jeg har opra men fåretrekker internet explorer. Har SP2 hjelper ikke har norton systemworks 2004 firewall osv men får ikke vekk dette Lenke til kommentar
Tommy88 Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 TCi : vet ikke om en plass jeg kunnet fått tak i en spybot ? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 TCi : vet ikke om en plass jeg kunnet fått tak i en spybot ? Selfølgelig http://www.safer-networking.org/index.php?page=mirrors Lenke til kommentar
RadeOn_83 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Opprett en ny brukerprofil hvis du ikke har forsøkt det..? Og ikke slett den forrige brukeren før du har flytta over favoritter, dokumenter, spill saves og andre ting fra den forrige profilen og inn i den nye... Kanskje det hjelper, ellers kan du prøve å avinstallere Internet explorer 6.0 og installere på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå